Beantwoord

Factuur

  • 13 May 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Reputatie 2
Al verschillende malen gebeld omdat mijn factuur niet juist is. Eerst heb ik een gsm toestel besteld dat ongeveer 2 maand onderweg was en nu is de factuur nog niet aangepast.
Mijn toestel heb ik nu pas verkregen een week geleden maar toch wordt er mij al aangerekend voor dingen die ik niet heb gehad.
Ik denk wel dat niemand graag betaald voor iets dat ze niet hebben ontvangen of dat de factuur niet werd aangepast
Noem mij maar een slechte betaler maar ik betaal niet voor dat het deze keer in orde is.
Normaal betaal ik altijd een 85€49 . Wat veranderd is is mijn data 10€ en mobilus M 26€90 maar nog niet nog een keer een gsm abonnement s van 15€ 99

Graag alles in orde brengen dan betaal ik mijn Klantnummer 602840666
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 May 2019, 11:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hallo Linda
Er werd een tussenkomst gedaan in de dataphone optie voor de maand april. (9,33 euro)
De factuur van april was sowieso hoger omwille van die optie en door de aanpassing van het Mobilus abonnement.
Als je kijkt kan je zien dat er een pro-rata werd aangerekend voor de Mobilus S op 1 en 2 april (1,07 euro).
en dat de Mobilus M pro-rata werd aangerekend vanaf 3 april (25,19euro).
Omdat je gebruik hebt gemaakt van het Mobilus M abonnement zelf, werd daarin geen tussenkomst gedaan.

Maar gezien jouw dossier, besloot ik een extra en eenmalige tussenkomst te geven van 36,99 euro.
Dit komt overeen met een maand abonnement van de Mobilus M + de dataphone optie.
De tussenkomst wordt in de loop van deze week naar jou toegestuurd en deze wordt verrekend met het nog openstaand bedrag.

Groetjes
Samantha