Werkt de nieuwe Enjoy Deals voor anderen wel? Sinds de invoering heb ik dit nog niet kunnen openen. Als ik op dit deel van de voordelen klik (zowel op de foto als op Ontdekken), dan opent er gewoon een nieuw tabblad met opnieuw dezelfde pagina.
Enjoy Experiences kan ik wel openen.
Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel (aka niets) kunnen "enjoyen" van de nieuwe vorm van de voordelen. Met de oude premium club punten kon je toch al eens een doos koekjes of chocolaatjes krijgen.
Bladzijde 1 / 1
lukt het niet via deze weg nadat je inlogt ⪢ klik hier ⪡
Inderdaad ik mis ook de premium club
Ik mis vooral de chocolaatjes
Inderdaad ik mis ook de premium club
Ik mis vooral de chocolaatjes
Enjoy Experiences kan ik wel openen.
Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel (aka niets) kunnen "enjoyen" van de nieuwe vorm van de voordelen. Met de oude premium club punten kon je toch al eens een doos koekjes of chocolaatjes krijgen.
Met Enjoy heeft PX de plank mis geslagen. Hier profiteren maar een paar PX klanten van. Ze hadden de Premium club punten moeten updaten. PX had deze kleiner moeten maken maar met andere voordelen. Dan kan elke PX klant hier van profiteren. Automatisch ingeschreven worden bij klant worden van PX. Enkele voordelen: Korting € 5 per maand, dubbele mobiele data, extra zender pakket etc. Hier heb je iets aan.
Dag Martin,
Neen, lukt niet. Ik kom altijd op de startpagina van de voordelen terecht.
Neen, lukt niet. Ik kom altijd op de startpagina van de voordelen terecht.
Dan hopen we maar dat het Prox forumteam het in orde kan brengen voor u morgen...
Dag Antonella,
Verwijderen van cookies en geschiedenis heeft geholpen, bedankt!
Verwijderen van cookies en geschiedenis heeft geholpen, bedankt!
Heb een vraag voor alle PX medewerkers. Kunnen jullie mij misschien vertellen de voordelen die er nu zijn van het nieuwe Enjoy tov Premium Club punten Ik zie VIP voor 2 of 4 personen die je kan winnen. Naar Plopsa in de Panne voor Halloween voor € 5 a 6 personen maximaal. Maar daar kunnen Max. 10.000 klanten ? naartoe. De Premium Club was voor alle PX klanten hetzelfde en dat zijn er toch meer als 1 miljoen ? Alvast bedankt voor het antwoord
Hey Antoon1,
Met het nieuwe Enjoy!-programma willen we alle particulieren en kleine zakelijke klanten bereiken, niet alleen diegenen die geïnteresseerd zijn in het verzamelen van punten of die al in het Premium/Bizz club programma zijn ingeschreven. Proximus wil ook uitbreiden naar pijlers waar onze klanten veel waarde aan hechten: exclusieve voordelen, evenementen en ervaringen.
Het is onze ambitie om deze voordelen en ervaringen op verschillende gebieden aan te bieden; zoals muziek, films,sport, kids,entertainment, etc, omdat we willen voldoen aan de passies/verwachtingen van onze klanten.
Het Enjoy! programma staat nog in de kinderschoenen en door de feedback van onze klanten kunnen we dit programma evalueren en optimaliseren.
Groetjes IngeDc
Met het nieuwe Enjoy!-programma willen we alle particulieren en kleine zakelijke klanten bereiken, niet alleen diegenen die geïnteresseerd zijn in het verzamelen van punten of die al in het Premium/Bizz club programma zijn ingeschreven. Proximus wil ook uitbreiden naar pijlers waar onze klanten veel waarde aan hechten: exclusieve voordelen, evenementen en ervaringen.
Het is onze ambitie om deze voordelen en ervaringen op verschillende gebieden aan te bieden; zoals muziek, films,sport, kids,entertainment, etc, omdat we willen voldoen aan de passies/verwachtingen van onze klanten.
Het Enjoy! programma staat nog in de kinderschoenen en door de feedback van onze klanten kunnen we dit programma evalueren en optimaliseren.
Groetjes IngeDc
Ideeenbus > https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52
Ik vond de Premium club ook beter. Dit is weeral eens een verdoken opslag van het abonnement, want ik kocht er altijd belminuten voor de vaste telefoon mee. Nu zijn de minuten overdag te betalen.
Volledig mee eens. Ook dat je pas na 17.00 uur kunt bellen. Dan is alles dicht. Bij TN was dit 16.00 uur. Denk dat bij TN en Orange bij een telefoon abonnement de inclusief hele dag bellen is. Dit is toch het minste wat ze kunnen doen bij PX. Vind toch dat ze bij PX daarmee achterlopen tov de concurrent TN en Orange.
Ideeenbus > https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52
Heeft geen nut om dit in de ideeën bus te zetten. Heb net gekeken bij de ideeën bus en als je bij een idee een reactie ziet van PX medewerker maakt dit geen kans en wordt dit nooit terug gekoppeld naar boven toe. Als bij dit topic al ziet en je geeft een idee komt daar geen reactie op. Alles wat maar een beetje geld kost wordt niet behandeld. Je ziet dat met toevoeging van BBC zenders, ARD en ZDF naar HD.
@ Antoon, ja je kunt natuurlijk maar de middels gebruiken die je ter beschikking krijgt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.