Skip to main content
Sinds gisterenavond raakt de decoder V4 (en niet V6) niet opgestart. Verschillende keren helemaal heropgestart. Stroom uitgeschakeld etc.

1) software update

2) check HDD

3) booting

4 software update --- en dit blijft telkens draaien. De hele nacht door.
't zou kunnen inderdaad dat de decoder v4 moet omgeruild worden, maar de Proximus medewerkers zullen je hierbij wel kunnen verder helpen als ze morgen terug langskomen op het forum en je post hier lezen.



NB: Een reset doen van de V4 met een bepaalde software versie er op kan de V4 trouwens onbruikbaar maken.
Kan je even doorgeven naar welke UPS punt deze decoder mag opgestuurd worden? Dan wordt dit in orde gebracht.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Beste,



Mag naar:

xxx



Mvg,

Dirk
Ik heb dit dan voor je in orde gebracht. Ik heb ook het adres even uit jouw post gehaald, om jouw privacy toch een beetje te waarborgen 🙂

Reageer