Beste,
Al sinds april 2017 werd mij meerdere malen beloofd een nieuwe BBOX-3 te leveren, wat uiteraard nooit gebeurde tot op heden. Mijn slechte WIFI ontvangst zou te wijten zijn aan de BBOX2 zei mij toen.... Het surfen met de VASTE kabel aan de modem is al jaren een ramp .... haal nog amper Mbps 7.82 download in centrum Gent, terwijl ik betaal voor 30 Mbps.... https://www.speedtest.net/result/8512923178. Ook rekende men verbruikte volumes van de voorbije maand juli bij de nieuwe maand augustus 2019.... Krijgt men dan ook de niet verbruikte volumes terug bij de maanden waar men de limiet van 150 GB niet haalde ??? Ik kreeg nu al 3 keer een andere afspraak, maar telkens zonder gevolg. Klantendienst houdt mensen voor de gek !!!
Zal de BBOX3 nog geleverd worden? Zoniet, graag opzeg van al deze rommel binnen de 8 dagen .... het heeft nu al lang genoeg geduurd. KLANT NR. : 609310517
Bladzijde 1 / 1
Dag JC De Cock,
Ik zie dat er momenteel een aanvraag voor opzeg is gedaan.
Het is natuurlijk niet mogelijk om uw Bbox om te ruilen wanneer er geen actieve diensten meer zijn.
Met vriendelijke groeten.
Koen
Ik zie dat er momenteel een aanvraag voor opzeg is gedaan.
Het is natuurlijk niet mogelijk om uw Bbox om te ruilen wanneer er geen actieve diensten meer zijn.
Met vriendelijke groeten.
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.