Skip to main content
Ik heb na telefonisch contact te horen gekregen dat ik mijn 2 e decoder gewoon bij de Post moest binnen brengen, en dat daar alles mee opgelost zou zijn.

Nu zag ik na 2 afrekeningen nog steeds de decoder staan. Na opnieuw tel contact te hebben gehad, wisten ze mi j te vertellen dat ik dat met de nodige papieren moest terug sturen.

Dat was me de 1 e maal niet verteld.

Gevolg is nu 2 maal betaald voor een decoder die ik niet meer heb, en nu de nodige waarschuwingen.

Op sms en op mail, dat ik voor 2/4 alles moet binnen brengen bij de post, alsook de nodige papieren om dit te doen.

Kan iemand dit even recht zetten , want ik heb alles al binnen gedaan, maar heb daar enkel een kassa ticket van.



Alvast bedankt,



Ed
Beste Ed,



sorry dat dit zo gelopen is. Toestel staat nu wel opgezegd.



Ik maak een dossier op en zal je contacteren voor verdere opvolging.



Groeten,



Tina

Reageer