Skip to main content
ik heb 2 decoders in huis. eentje bij de tv in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. beide zijn ze rechtstreeks verbonden met het internet. mijn probleem is als volgt, als beide decoders opstaan dan krijg ik onzuiver beeld en geluid, in die mate dat tv kijken niet meer lukt. als ze afzonderlijk gebruikt worden is er geen probleem. heb dit probleem al sinds de 2e decoder er is bijgekomen. alles al een gereset maar probleem blijft. iemand ervaring hiermee of een oplossing?
u zegt: "beide zijn ze rechtstreeks verbonden met het internet"

bedoel je hiermee dat de decoders verbonden zijn via een draadloos wifi toestel aan de bbox,

of bedoel je dat de decoders rechtstreeks verbonden zijn via een utp netwerkkabel aan de bbox?
inderdaad, de decoders zijn rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan het internet. deze utp kabels komen samen in een patch-kast waar elke netwerkkabel een eigen connectie heeft.
en de bbox heb je ook al gerest als volgt

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Stef, kan je de decoders even rechtstreeks verbinden met de Bbox (zonder patch kast), gewoon in de Bbox zelf?

Reageer