Vraag

Wanagogo App

  • 30 November 2018
  • 8 reacties
  • 576 Bekeken

Goede middag,

Ben nu al enkele jaren klant bij Proximus. Op mijn vorig laptop had ik Wanagogo. Als ik dat nu op mijn nieuwe laptop wil installeren dan kom ik niet verder als het scherm dat je in bijlage vindt.

Ik heb het tuttimus pack met All in kids pack en op TV kan ik op de studio 100 go pagina.

Alvast bedankt voor de hulp

8 reacties

Ik lees nu op facebook pagina van wanagogo dat dit studio 100 go is geworden. Maar ik kan nergens vinden waar ik dit kan downloaden voor de laptop. Hoe kun je nu offline werken op studio 100 go?

Alvast bedankt
Kan deze informatie je soms wat verder helpen hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/hoe-studio-100-go-gebruiken-web-tv-of-app.html

Je kunt op deze pagina ook chatten met iemand van Proximus indien gewenst (chat venster gaat maar na een tijd open als je op deze pagina staat)
Mercikes, dit had ik ook al gevonden. Dit is enkel web, online. Zou graag zoals vroeger offline kunnen werken. Als we weggaan en er is geen internet dat de kindjes toch nog filmpjes kunnen zien die ik opvoorhand heb gedownload. Of dat ze offline spelletjes kunnen spelen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, Ik heb de vraag doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik feedback heb laat ik je iets weten. Groeten Thierry
Goede morgen,

Hartelijk bedankt. Hebt u misschien al meer info? Wij gaan binnenkort op reis en daar is geen wifi aanwezig.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
We hebben de bevoegde dienst net even aangepord en houden je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +4
Op de laptop is het inderdaad enkel mogelijk via het web : http://www.studio100go.com/

Indien je de content offline wil kunnen bekijken is het best de app te installeren op de tablet of smartphone.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Vindt ik jammer, want ik ben geen bezitter van een tablet en 3 kindjes samen kijken op 1 smartphone is nogal problematisch :-)

Is er een mogelijkheid dat dit in de toekomst ook terug voorzien wordt voor een laptop of computer?

Alvast bedankt

Reageer