Vraag

Waar is Premium Club?

  • 17 August 2018
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Sinds gisteren is Premium Club niet meer beschikbaar of terug te vinden in MyProximus. Hoe komt dat? Zijn er nog die datzelfde hebben opgemerkt?

5 reacties

TUI: even gecheckt bij mij hier > https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview
en alles schijnt nog te werken.
Hier deze melding: "Oeps, foutje! Deze pagina is niet meer beschikbaar …"
De mensen van Proximus als ze hier langs komen, zullen eens de instellingen van je profiel moeten checken....

Effen off topic: nu was ik ondertussen aan het zoeken naar mijn voorlopige factuur op MyProximus maar vind dit niet meer terug, ligt dit nu aan mij of zit het zo danig goed verborgen dat ik er overheen kijk ?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, ik zie dat jouw lidmaatschap sinds juli is stopgezet, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt om het verder te onderzoeken. Onze backoffice zal jou binnen de 7 werkdagen contacteren hierover. Groetjes, Aziz
Hallo, ik zie dat jouw lidmaatschap sinds juli is stopgezet, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt om het verder te onderzoeken. Onze backoffice zal jou binnen de 7 werkdagen contacteren hierover. Groetjes, Aziz

Bedankt. Ook het verbruik van m'n internet is nog steeds niet te raadplegen op mijn MyProximus-account.

Reageer