Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 2
Wat als je de bundels al hebt ?
Is dit ook geldig voor de Scarlet klanten ?
scarlet klanten krijgen een korting op hun volgende factuur.
schitterende geste
als we die bundels al hebben krijgen we dan korting op onze factuur?
Ik heb deze kanalen al.Dus er is voor mij geen tegemoetkoming?
Reputatie 6
Badge +3
Scarlet klanten krijgen blijkbaar een korting op factuur dus een betere deal, tja CEO Leroy moet nog een en ander leren over klantvriendelijkheid.
Wel inderdaad straf ze hebben goedkoper abonnementen en geven een korting op factuur als compensatie ivm met de stroompanne.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Het is een commerciële geste van Proximus, he mensen, ze zijn daar allerminst toe verplicht.
De meeste reacties zijn typisch Belgisch: altijd maar klagen en zagen en nooit content. 😠
Daar is inderdaad Scarlet ook niet toe verplicht maar ze doen het dan toch hé 🤔
ze zouden als ze toch een geste doen de keuze kunnen laten tussen 14 dagen gratis betaalzenders of commerciele tussenkomt in de vorm van een korting, enfin 't is maar een voorstel hé 😉
Reputatie 1
Ik had toch ook liever een korting gezien op de factuur...
Met die bundels ben ik niets.
@proximus
Kunnen jullie daar niets aan doen? ons een keuze laten ofzo...
MVG
Reputatie 1
Ik had ook liever een korting gezien op de factuur...
Naar de zenders van die bundels kijk ik niet.
Ter info:
Bij Scarlet is de compensatie éénmalig en bedraagt 3 Euro !
Reputatie 6
Badge +1
Voor die twee uurtjes zonder TV is dit toch wel een mooie geste.
Inderdaad zeker als je weet dat ze niet verplicht zijn dit te doen.
Voor deze die twee dagen er zonder gezeten hebben zullen dit mss weer niet veel vinden 😉
Mijn ouders hebben een hele week zonder vaste telefoon, internet én TV gezeten. De problemen begonnen vorige week vrijdag 5/01 en zijn slechts afgelopen vrijdag 12/01 eindelijk helemaal opgelost. Verschillende avonden op rij was er geen enkel signaal op TV, alsook geen internetverbinding beschikbaar. Ook de vast lijn deed het de hele tijd niet! Bij het bellen naar hun vast lijn belde kwam je steeds opnieuw terecht bij een Franstalige man. De donderdagavond was er beterschap op komst, toen hadden ze al geluid op hun TV maar moesten ze het zonder beeld stellen... Wanneer we in de tussentijd telefonisch contact (via GSM) probeerden op te nemen met Proximus via de klantendienst kregen we nooit iemand aan de lijn. Met deze 'compensatie' zijn wij dus niets! Mijn ouders zijn reeds jaar en dag klant bij Belgacom/Proximus met zowel internet, telefoon, GSM als TV. Ik ben echt verontwaardigd over de service die Proximus aan zijn klanten aanbiedt en vind dat een giga-bedrijf als Proximus toch wel de middelen heeft om een meer gepaste en evenredige compensatie aan te bieden in plaats van de 'lucht' die ze op dit moment ons voorschotelen.
Reputatie 3
Badge +1
Ik had ook liever een vergoeding gezien, voetbal en studio100 interesseren me sowieso niks, maar ach het is een compensatie, ik had tenslotte ook enkel de 2 uurtjes TV panne, de mensen die ook storingen op hun telefoon en internet hadden en meerdere dagen zonder TV zaten voelt het waarschijnlijk wel anders
Reputatie 6
Badge +2
Het is een commerciële geste van Proximus, he mensen, ze zijn daar allerminst toe verplicht.
De meeste reacties zijn typisch Belgisch: altijd maar klagen en zagen en nooit content. 😠

Als men een geste doet, mag ook verwacht worden dat die geste werkt. Dat is niet klagen. Ik heb sinds mijn overstap naar Proximus doffe ellende gekregen en bleef toch klant. Ik behield mijn geduld en onder hevige stress zelfs beleefd.

En inderdaad als men iets aanbied en je hebt het al is de logica dat men je iets anders aanbied. Ook al was het maar enkele premium punten , dan kan je kiezen.

Mensen zijn snel op de p*k getrapt voor de reactie van een ander, empathie kan je leren.
Dit zit grotendeels reeds in mijn pakket. Krijg ik iets anders aangeboden ?
empathie kan je leren

naar Thuis gekeken zeker 😉 😄
Reputatie 6
Badge +2


We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
Dat is heel tof maar compleet nutteloos . Bij veel klanten zal dit zal al in hun pakket zitten en deze klanten blijven weer met lege handen staan.
Proximus probeert met vele acties klanten aan te trekken maar vergeten hun bestaande klanten .
Ze willen een geste doen maar dit is om de meeste mensen te sussen. Bijna iedereen heeft deze zenders, laat de mensen kiezen tussen de zenders die ze willen. of misschien een andere geste zoals punten of vermindering op pack.
Ben weer eens teleurgesteld in deze vorm van mensen de kop in te drukken!
Hopelijk zien we hier eens beterschap in
Nu kun je gratis kijken naar voetbal twee weken en wat voor klanten die al betalen voor voetbal? Wordt de factuur dan met twee weken verminderd???

Reageer