Beantwoord

Tuttimus Factuur

  • 18 January 2018
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Betreft: klantnr 620724310

Eind November hebben wij een Tuttimus abonnement genomen met als tv bundel Netflix. Nu hebben we gisteren ons eerste volledige factuur gekregen.
Maar iets is me niet duidelijk.
Er word 96,83 € aangerekend + daar bovenop nog eens de volle prijs van netflix aan 10,99€ diensten geleverd door derden. Als wij netflix hebben gekozen als tv moesten we 1€ extra betalen in ons Tuttimus abonnement. Hoe verklaard m’n dan dat Netflix apart word aangerekend?
icon

Beste antwoord door JanDe 19 January 2018, 15:54

Bekijk origineel

4 reacties

ter info mss heb je ook iets aan deze uitleg
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-fout-aangerekend-42668/index1.html#post597419
Reputatie 7
Badge +6
Het ene geval is natuurlijk het andere niet. Bedoel je dat €107,82 betaalt? Wat heb je daar nog aan GSM abonnementen bij enz. Laat het in elk geval eens nakijken door de facturatiedienst en anders zal een Proximus medewerker hier op het forum dat wel doen.
Goede avond.
Reputatie 7
Badge +6
Vraag onderussen beantwoord door AntonellaD in topic:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
👍🏼
Reputatie 6
Badge +3
Bij een nieuw abonnement gebeurt het wel eens dat de periode waarover gefactureerd wordt niet precies een maand is. bvb wanneer het abonnement ingaat ergens in het midden van de maand ingaat zal er geen factuur opgemaakt worden voor een paar dagen, maar voor de rest van de maand en de gehele volgende. Dit is uiteraard eenmalig, vanaf de volgende zullen de tarieven zijn zoals die voorgesteld zijn. Groeten. Jan

Reageer