Beantwoord

Tariefverhoging pack

  • 22 January 2018
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Om niet in herhaling te vervallen, zie hierbij copy van een mail gestuurd naar de Radio2 inspecteur.

Beste Inspecteur,

Toch nog graag eens terugkomen op uw interview met Sophie Dutordoir.
Er wordt toch nog altijd veel ¨getoeterd¨over het feit dat er meer aandacht moet gaan naar klanten en klantinformatie.
Getuige volgend voorval:
Op mijn laatste factuur konstateer ik dat mijn maandelijks abonement voor 2 mobiele telefoons gestegen is met 12%(3€ op 25€); voorwaar veeeeeele malen meer dan een eventuele indexaanpassing.
Dan maar even kontakt opnemen met de klantendienst. Gelukkig via een gratis 0800 nummer; prachtig maar onbereikbaar. Dan maar eens een mailtje sturen naar de klantendienst. Niets te vinden om een mail te sturen; klachten kunnen enkel via twitter, facebook, ea gestuurd worden. ik ben echter hoegenaamd niet geinteresseerd om me daar bij aan te sluiten. Maar wonder boven wonder kun je wel je klachtbehandeling opvolgen; dit is uiteraard zeer interessant voor Proximus als je toch geen klacht kunt indienen via een simpele Email. (kafkaiaanse toestanden).


Vriendelijke groeten
een trouwe Proximus klant
icon

Beste antwoord door Martin 22 January 2018, 15:28

Bekijk origineel

1 reactie

het kan via mail formulier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer