Beantwoord

Storing


Sinds zaterdagmiddag 20 mei werken mijn proximusproducten niet meer.
Heb al meermaal mijn modem gereset zonder succes.
Krijg ook niemand aan de lijn enkel een computerstem die mij verteld dat alles opgelost is op 24 mei !!!
Ben echt zwaar teleurgesteld in de service.
icon

Beste antwoord door Martin 22 May 2018, 12:47

Bekijk origineel

16 reacties

TUI: op feestdagen zoals 20 en 21 mei is de helpdesk niet te bereiken.
Licht het DSL led lampje op je bbox continu op of knippert die.
DSL knippert constant

Bedankt voor het snelle antwoord !
Aangezien je de bbox ook al gereset hebt en je DSL led knippert kun je verder zelf niet veel meer ondernemen en zal er iemand van Proximus zelf je morgen moeten verder helpen, zij komen pas morgen terug op het forum langs en ook pas morgen is de helpdesk 0800 22 800 terug bereikbaar.
NB: wat je eventueel nog eens kunt nakijken of je connectie (het kabeltje met RJ11 stekkers) tussen je modem en je proximus aansluitpunt (VDSL Splitter /filter) goed contact maakt.
Ga ik zeker nog eens nakijken !
Bedankt voor de snelle reactie.
Dan zullen we moeten wachten tot morgen op de Proximus medewerkers ?

Groeten ,Yves
Reputatie 7
Badge +4
Yves
ondervind je nog steeds problemen met je internet ?
zoja, kan je ons dan je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
Reputatie 6
Badge +4
HI Yves, Ik begrijp je ongenoegen. Indien je echter naar de 0800 belt en je krijgt automatisch een bandje dat zegt problemen van de baan zullen zijn op een bepaalde dag, betekent dit dat je ergens betrokken bent bij een algemeen probleem/ infrawerk, etc..als je me je klantennummer of telefoonnummer in PB stuurt kan ik eens checken wat er aan de hand is . Mvg sabine
Beste ,
Ik heb juist iemand aan de lijn gehad die mij fijn wist te vertellen dat normaal alles tegen 24 mei is opgelost.
Dat wil zeggen dat ik dan bijna 1 week zonder tv en internet ga zitten.
Rekeningen mogen we correct betalen maar de mensen een week zonder internet en tv zetten is een normale zaak .
Ben echt not amused hierover .

015762553( netnummer)

Yves ,
-> Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
yves
ik heb dit even voor je gecontroleerd en zie dat je inderdaad betrokken bent bij algemene werken
we doen ons best dit zo snel mogelijk te verhelpen
maar afhankelijk van het type kabel die beschadigt is kan dit soms wel even in beslag nemen

onze excuses hiervoor
Dus als ik het begrijp zal dit tegen 24 mei opgelost zijn. (zoals eerder gemeld)
Ik vrees ervoor dat ik op 24 mei nog Proximus-klant ben .
Dit kan toch niet ano 2018 ......ze trekken zaterdag een kabel uit de grond en zetten de mensen zonder internet en tv voor een kleine week.
Badge +4
Het kon evengoed een kabel van Telenet geweest zijn, brute pech....
Dus de oplossing is: haal beide providers binnen 😉 😄
Ik denk dat het beste gaat zijn ...2 providers nemen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Not sure Martin, als de kabels van beide operatoren onder hetzelfde voetpad steken....

Eventueel kan 4G een via oplossing bieden maar ja ook daar is het risico niet nul, vermits de antennes/"base stations" meestal ook "via een vast backbone netwerk" aangesloten zijn

Nu ik vrees dat reparatiewerken ook bij andere providers enige tijd (werkdagen) zullen (blijven) vragen (frequent onderaannemers) maar tegemoetkomingen op basis van tijdelijke alternatieve mobiele diensten zouden misschien toch het overwegen waard zijn om klanten tegemoet te komen ....
ja, en het kan nog erger, als de wereld vergaat welke provider moeten we dan nemen ☺️
Probleem opgelost sinds donderdagnamiddag ......compensatie van 20€ gekregen voor kleine week geen tv en internet te hebben 😲 😖

Reageer