Beantwoord

SMS ontvangstbevestiging

  • 27 November 2018
  • 9 reacties
  • 4302 Bekeken

Onlangs een galaxy A9 aangeschaft. Sindsdien geen onvangstbevestiging meer bij het versturen van sms via de originele berichten app van samsung android Oreo, et allerhande codes ook niet.
icon

Beste antwoord door ElsJ 27 November 2018, 12:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Andreas heb je al bij instellingen van je smsinbox gekeken? als u dat ergens kan aanpassen dan is het daar. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Andreas ik heb dit net even uitgetest , als mijn ontvangstbevestigingen aan staan en ik stuur een sms dan krijg ik daaronder bezorgd, als ik die instelling uitzet dan krijg ik gewoon wanneer ik sms heb gestuurd maar zonder bezorgd , misschien bent u daar iets mee? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Andreas als u het in de instellingen niet ziet staan vrees ik ervoor.Groeten ELs
Hallo, Els & Martin
Toch in geslaagd om in verdere instellingen orderbevestiging aan te vinken. dank voor de suggesties en nog een fijne dag verder.😚 😁
Reputatie 7
Badge +3
Andreas super! Groeten Els
lukt het ook niet als je eerst in je tekst bericht *R* plaatst
Helaas sms inbox nagekeken :meldingen staan aan. Geen optie om ontvangst bevestiging aan of af te vinken. Waarschijnlijk een "app" probleem. Allerhande codes met * # cijfers en letters uitgetest maar geen oplossing. Ik dacht dat er 1 specifieke code voor proximus was maar niet waarschijnlijk ?
ter bijkomende info:
https://www.appletips.nl/iphone-ontvangstbevestiging-voor-sms-berichten/
jan coghe
28 januari 2014 om 17:19
Werkt inderdaad met *R* bij proximus. Leuk om weten… want soms wil je inderdaad zien dat een berichtje aangekomen is !!!


Maar of dit nog werkt is een andere vraag !
Beste Els J

In de app "berichten" ( app versie 5.0.45.3) op Samsung A9 is er geen keuze om ontvangstbevestigingen in of uit te schakelen. in mijn vroegere S4 wel. Iemand dacht dat dit aan mijn nieuwe simkaart (proximus) voor de A9 kon liggen.
Beste Martin.
Je suggestie werkt op i-phone maar niet op Samsung A9 met oreo 8.0

Reageer