Vraag

Simkaartnummer van pay and go

  • 11 May 2018
  • 5 reacties
  • 19432 Bekeken

Kan iemand mij helpen bij het te weten komen van het nummer van de simkaart als deze geknipt geweest is door een verkoper? Opzoeken via My Proximus lukt niet want het gaat over Pay and Go kaart. Ik heb al gebeld naar 6000 nummer maar via keuzemenu geraak ik niet verder.
Alvast bedankt

5 reacties

Ter info: wat hier o.a. al gepost werd is het volgende :

via Myproximus
https://proximus.be/MyProximus
op GSMnr. klikken | Diensten | Actief | op + klikken voor:'
Ontgrendel uw kaart met de pukcode'
(op het plusje klikken) staat : Mijn simkaartnummer

Android
Open Google Play en download de applicatie ‘SIM Card’ van de ontwikkelaar ‘gsmdev’;
Start de app en zorg dat het tabblad ‘INFO’ is geopend;
Naast ‘SIM serial number’ vind je het nummer dat bij jouw simkaart hoort.

iPhone,
Open de instellingen en druk op ‘Algemeen’;
Druk op ‘Info’;
Je simkaartnummer vind je onder ICCID.

Windows Phone
Open de instellingen en druk op ‘Info (Over Windows Phone)’;
Druk vervolgens op ‘Meer info(rmatie)’;
Het simkaartnummer vind je onder ‘SIM ID’.
bron: https://www.smartphone.nl/tips/simkaartnummer-vinden/
• bij een iPhone 5 vind je dat terug bij :
instellingen | algemeen | info | ICCID
Bedankt voor het antwoord, maar ik stel deze vraag voor iemand van de familie die geen My Proximus account heeft en daarnaast een heel eenvoudige gsm (geen smartphone). Dus ik denk niet dat ik uw voorstellen kan uitproberen.

Toch bedankt
Mss in dit geval de simkaart van zijn/haar gsm in een smartphone steken van u of nog iemand anders als dat mogelijk is.
Anders afwachten of de Proximus medewerkers (of nog iemand anders op het forum) je morgen kunnen verder helpen als ze terug langs komen op het forum.

succes.
Reputatie 7
Badge +4
Voor elk individueel Pay&Go nr kunt u een MyProximus account creëren en kunt u vervolgens in Mijn Producten (nr aanklikken) & Diensten uw SImkaart-nr en PUK code terugvinden (+ aanklikken).

Succes
Inderdaad heel veel succes 😉, want het werkt niet altijd even goed, bij mij is er weeral een tijd een probleem en ook om mijn verbruik op te vragen !!!

Reageer