Beantwoord

Regionale NL zenders


Reputatie 2
wanneer komt de vlaams regional zenders bij proximus
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 27 June 2018, 12:39

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Christian, deze zenders zijn al heel lang beschikbaar, maar deze hangen af van de regio waar je zit. Grtjs, Charlotte.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvsub/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement.html
Hopelijk komen avs en tv oost binnenkort in hd beschikbaar via Proximus. ?
Reputatie 2
Christian, deze zenders zijn al heel lang beschikbaar, maar deze hangen af van de regio waar je zit. Grtjs, Charlotte.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvsub/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement.html


maar niet voor idereen zoals de waalse zenders die zijn ook te kijnken in brussel
Reputatie 4
Badge +1
Hopelijk komen avs en tv oost binnenkort in hd beschikbaar via Proximus. ?

daar bestaat een HD versie van bij telenet dus proximus zou die ook moeten kunnen toevoegen.
Reputatie 6
Badge +1
Je kan alle Regionale Vlaamse zenders gewoon opvragen. Kunnen niet nationaal doorgegeven worden want de wetgever laat dit niet toe.
Reputatie 4
Badge +1
Je kan alle Regionale Vlaamse zenders gewoon opvragen. Kunnen niet nationaal doorgegeven worden want de wetgever laat dit niet toe.

maar ze kunnen wel per regio de zenders in HD doorgeven,
van de west en oostvlaamse regionale bestaat een HD versie, ook van ATV en denk van de regionale van Limburg ook.
de bal ligt bij proximus om deze ook in HD toe te voegen per regio.
Reputatie 6
Badge +1
In HD dat kan uiteraard wel, maar niet landelijk en daar ging het toch over. Ik heb wel veel liever BBC, ARD en ZDF in HD dan bv een ATV in HD want veel is daar niet te zien vind ik persoonlijk.
Reputatie 4
Badge +1
denk dat het contract met de zenders eens ze verlopen zijn en vernieuwd worden dan over de HD versies kunnen aangekocht worden, dat ze eerst hun lopend contract moeten uitdoen ofzo.
weet niet of dit ook zo is bij proximus maar zal wel ongeveer zoiets zijn denk ik,
ook zijn HD zenders duurder dan SD versies, en er moet ruimte zijn en nog codecs zijn voor deze toe te voegen,
is niet allemaal zo simpel zoals sommige denken, komt veel bij kijken, en zijn dat zenders die veel bekeken worden bij proximus dat ze daar de HD versie voor willen toevoegen en de kosten maken.
allemaal vragen die ze bij proximus zouden kunnen beantwoorden, maar of ze dat gaan doen is de grote vraag.
Reputatie 7
Badge +2
In HD dat kan uiteraard wel, maar niet landelijk en daar ging het toch over. Ik heb wel veel liever BBC, ARD en ZDF in HD dan bv een ATV in HD want veel is daar niet te zien vind ik persoonlijk.

Een groot deel van de Duiste publieke zenders zijn online te bekijken in 720p. Alleen bepaalde programma's waar geen internetrechten buiten Duitsland voor zijn, kan je niet bekijken. Met een VPN connectie naar Duitsland, kan je ze natuurlijk wel bekijken. Dan kan je heel makkelijk alle Duitse zenders (ook de commerciële zenders) bij zattoo.com bekijken (sommige in HD en sommige in SD).
Misschien een beetje lastig, maar het kan een mooie aanvulling betekenen op het aanbod van PX.

https://www.ardmediathek.de/tv/live : ARD en alle regionale en thematische publieke zenders
https://www.zdf.de/live-tv : ZDF en alle ZDF thematische zenders
Reputatie 2
Badge
Je kan alle Regionale Vlaamse zenders gewoon opvragen. Kunnen niet nationaal doorgegeven worden want de wetgever laat dit niet toe. Ben je hier zeker van Ring Tv is toch niet op te vragen in Vlaams Brabant. Wel TV Limburg en nog anderen.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Alain, de zender Ring TV is wel beschikbaar in verschillende delen van Vlaams Brabant. Via on demand kan je gratis de nieuwsuitzendingen van bepaalde regionale zenders bekijken, maar Ring TV hoort daar spijtig genoeg niet bij. Groeten Thierry
Reputatie 2
Badge
Hey Alain, de zender Ring TV is wel beschikbaar in verschillende delen van Vlaams Brabant. Via on demand kan je gratis de nieuwsuitzendingen van bepaalde regionale zenders bekijken, maar Ring TV hoort daar spijtig genoeg niet bij. Groeten Thierry

Nee Ring Tv staat hier niet tussen.
Deze zenders kan ik op vragen.
ATV, AVS, Focus TV, ROB tv, BRUZZ, TV Limburg, TVO, WTV.
Geen Ring TV dus

RTV Kempen kan ik ook niet opvragen maar die komt hier wel continu binnen net zoals onze regionale zender ROB tv.

Blijkbaar misschien een probleem met zenders die beginnen met de R.
Reputatie 7
Badge +4
Ring tv is enkel beschikbaar in sommige delen van Vlaams-Brabant
Ik weet wel dat de Luikse regionale tv zender beschikbaar zal zijn via Proximus vanaf 2019. Over heel Belgie. RTC Liege. Nietwaar Proximus?
Ik kijk er al naar uit! 2019!
Timm1983

Reageer