Beantwoord

Proximus TV-applicatie

  • 9 September 2018
  • 15 reacties
  • 349 Bekeken

De applicatie werkt niet bij de installatie op mijn smartphone. Streamen is niet mogelijk omwille van uitzendrechten ... niet beschikbaar binnen de EU. Streamen lukt niet bij 4G, noch wifi.
Herhaalde pogingen bij verwijderen en opnieuw installeren haalt niets uit.
Wat mag ik verwachten om dit op te lossen?

Hetzelfde geldt voor de applicatie 'My Proximus'. De applicatie flippert bij de installatie op mijn smartphone. Oeps er is iets misgegaan.

Mvg.,
icon

Beste antwoord door Mistyme 15 September 2018, 00:47

Bekijk origineel

15 reacties

TUI: zal voor morgen zijn als het proximus team hier weer langskomt op het forum.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Heb je het over de tv app?

Groeten Geert
Beste,
Jawel zowel tv-app als my proximus-app.
Mvg.,
Mistyme
Reputatie 7
Badge +4
De activatie van je TV app lijkt me nochtans in orde. Staat je 'locatie' aan op je GSM, want dat is wel nodig.
Locatie via google of telefoon? of heeft de app ook een mogelijkheid om locatie in te stellen?
Mvg.,
Heb opnieuw de locatierechten geverifieerd met 4G.
Helaas.
Reputatie 7
Badge +4
je locatie op je telefoon moet ingeschakeld zijn (zoals je je wifi of bluetooth,...in- of uitschakelt). Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd als het daarmee niet lukt ?
Dat heb niet één maar tiental keer gedaan.
Mvg.,
Reputatie 7
Badge +4
Leontine, als je dit via een ander toestel gaat proberen (via de website op je PC bvb) lukt dit? Dit kan je via www.proximustv.be gaan doen.
Grtjs, Charlotte.
Beste,
Dit lukt wel. Maar op de smartphone dus nog steeds niet. Ook de app myproximus werkt niet.
Graag uw reactie .
Mvg.,
Mistyme
Reputatie 7
Badge +4
Als dit op alle toestellen werkt met uitzondering van één toestel, dan vermoed ik toch dat je best het toestel even laat nakijken (of eventueel kijken of er geen update van het toestel moet gebeuren). Want het profiel staat allesinds goed of op andere toestellen zou het ook niet kunnen werken.

Grtjs, Charlotte.
Reputatie 6
Badge +3
Sommige apps hebben problemen wanneer de modus accubesparing ingeschakeld is (problemen met locatiebepaling) op een Android smartphone. Ga hiervoor naar Instellingen,Accu,Accubesparing controleer of dit uitgeschakeld is. Bij Android smartphones kan je machtigingen toelaten of weigeren. Ook in instellingen, klik op apps,klik vervolgens de naam van de app: tv-app,machtigingen zie dat er bij locatie ingeschakeld is. Welke smartphone gebruik je precies? Merk en type.
Ik probeer ook live tv te kijken via een pc op het werk, maar hij geeft steeds dezelfde foutmelding...

abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.
ok

Nochtans staat deze geactiveerd bij My Proximus
Reputatie 7
Badge +4
Brent, kan je deze gebruiken via de app? Kan je me via een privé bericht even je login doorgeven? Dan kijk ik dit even voor je na. Grtjs, Charlotte.
Oef, na wat zelfstudie lukte het mij wel om zowel tv-app als my-proximus te installeren.
Het lag aan de vpn-sleutel (dit uitschakelen en dan je apps downloaden en activeren) en nadien opnieuw vpn (virtual point netwerk) activeren.
Tv-app werkt nu zelfs via wifi.
Happy me ?.
Mistyme

Reageer