Beantwoord

Proximus tv app login werkt niet

  • 11 January 2018
  • 10 reacties
  • 239 Bekeken

Hallo, vandaag werd mijn tv decoder internet en telefoon geinstalleerd. ik probeer nu aan te melden op de proximus tv app maar het wil niet aanmelden. hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 11 January 2018, 19:17

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan 🙂
Beste,

Nu lukt het.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sofie,

Kan je nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim
Ik heb hetzelfde probleem.
Kan niet inloggen in de Proximus tv app.
My Proximus is wel in orde.
Dan ga je over van een andere provider om van alle miserie af te zijn ?‍♀️
Reputatie 7
Badge +4
Melissa, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennumer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk na. Groetjes, Charlotte





https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
de 24 uren zijn al lang voorbij en dit werkt nu nog steeds niet. nog steeds hetzelfde bericht op de tv app dus ik kan niet inloggen , wat nu? normaal is alles gekoppeld.
Reputatie 7
Badge +4
Als deze volledig is doorgestroomd Melissa, dan zal je deze kunnen gebruiken. Na activatie kan dit tot 24u duren. Groeten, Charlotte.
Inderdaad dit kan, maar als er iemand van Proximus zelf hier deze post leest kunnen ze dit nakijken voor u.
normaal wel , maar ik zie nujuist dat de bestelling in behandeling is, kan dat daardoor zijn dat de tv app nog niet in werking is?
zijn al je producten reeds gekoppeld aan je MyProximus > http://proximus.be/login

Reageer