Proximus tv app login werkt niet

  • 16 September 2017
  • 93 reacties
  • 1939 Bekeken

Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Stijn, kan je ons je login van je MyProximus en je klantennummer even doorsturen via een privé bericht? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
TUI: Morgen pas komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.
Zelfde probleem. Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +3
Sortje graag gedaan. prettig weekend gewenst groeten Els
@ElsJ: Nu lukt het inderdaad! Dank je wel voor de hulp
Reputatie 7
Badge +3
@Sortje ik heb nog een kleine aanpassing uitgevoerd en uw profile staat nu terug volledig actief.Kan u nog eens testen aub. Groeten Els
ook bij mij dit probleem en ook al gebeld met helpdesk. Ze verwijderden mijn Myproximus account, maar nog steeds werkt het niet na alles opnieuw aan te maken. Vroeger wel tv overal kunnen gebruiken, maar na het veranderen van de app kan ik het niet meer gebruiken! Klantnummer:609052318
Reputatie 7
Badge +4
Fijn dat te horen. Onze excuses voor de problemen die je ondervond. Groeten, Hadewych
Els, bedankt.de app werkt terug!
Elsj, bedankt, het werkt nu.
Reputatie 7
Badge +3
MarchantM ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd kan u nogmaals proberen aub? Groeten Els
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem als door de meeste hier beschreven. Ik heb ook een PM gestuurd met mijn klantnummer en myproximus login.

Alvast bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +3
Dag Liesbethp ik ga dit verder moeten doorgeven naar de juiste dienst, van zodra ze ons op de hoogte stellen brengen wij u op de hoogte. Groeten Els
Hallo
Enkelvia wifi.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Liesbethp, gebruikt u wifi of 3g om via tablet proximusapp te gebruiken? indien via 3 of 4g dan dient de locatievoorziening ingeschakeld te zijn Groeten Els
Ik verwijderde de app en downloadde opnieuw, zoals ik gisteren ook deed maar dat helpf niet. Hierbij de gegevens: Tablet samsungsm-t530 en android 5.0.2. Hopelijk kunt u me verder adviseren?
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.
Beste Thomas

Dank u wel voor de snelle reactie en om dit zo snel op te lossen! Ik heb het getest op de nodige toestellen en het werkt! ?

Mvg

Florence
Reputatie 7
Badge +6
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.
Hier hetzelfde probleem met de Proximus TV app, inloggen lukt maar wordt telkens teruggestuurd naar het inlogvenster. Mvg
Reputatie 7
Badge +6
@Black Husky,
Ik zie dat je 2 MyProximus accounts hebt. Hetgeen je hier gebruikt op het forum is zonder je vaste producten en dus niet je TV. Het account dat gekoppeld staat op het abonnement dat je me doorgeeft staat op een andere MyProximus account. Ik stuur je de gegevens even door via PM.

@Swakke
Om dit verder na te kijken hebben we wat meer informatie nodig. Wanneer gebeurt dit, krijg je een foutmelding bij het inloggen? Heb je voorbeelden van opnames die niet werken? Wat gebeurt er wanneer je deze wenst af te spelen. Ik raad aan hiervoor een nieuw topic te starten of ons via privébericht te contacteren zodat we dit 1to1 kunnen bekijken.

@Liesbethp
Het blijven hangen op de het laadscherm (3 bolletjes) was inderdaad een tijdelijk probleem voor enkele type toestellen maar dit is intussen oplost dmv een software update van de app.
Kan je (nogmaals) de app volledig verwijderen en opnieuw installeren. Indien het hierna nog steeds niet werkt, kan je me volgende details doorgeven:
  • Type toestel (hardware)
  • Software toestel (Android versie)
Al enkele weken geen proximus tv meer op mijn tablet. Tot dan geen problemen gehad. Toen ik belgacom belde, zei men me dat er problemen waren met de app. Nu al verschillende keren de app opnieuw gedownload, ook systeemupdate doorgevoerd op tablet. Niets helpt. Tweede keer belgacom gebeld en het zou niet aan mij account liggen. Weet iemand wat ik kan doen want word niet verder geholpen door belgacom. Telkens blijft programma hangen op drie bolletjes.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Ik heb eveneens enorm veel problemen met de TV app
Inloggen lukt soms en dan weer niet
Opgenomen programma’s kijken lukt nu en dan
TV kijken lukt helemaal niet
Mijn Klantnummer is 127198
Graag hulp
Hallo,
Ik heb op mijn iPhone ook het probleem dat ik steeds naar beginscherm word gestuurd, mijn klantnummer is 619631337

Alvast bedankt

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Carine, je mag me via deze link je gebruikersnaam (my proximus) eens doorgeven waarmee je inlogt op de tv applicatie. Groeten Geert
Ik heb hetzelfde probleem : als ik inlog op de Proximus TV app kom ik op een welkomstscherm, melding “aan het laden”. Vervolgens word ik er meteen weer uitgegooid en kom ik terug op het login-scherm. Via de chat kon het niet worden opgelost, lukt het hier wel ? Klantnummer 4526802

Reageer