Proximus tv app login werkt niet

  • 16 September 2017
  • 93 reacties
  • 1939 Bekeken

Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om Proximus tv te kijken via de app.
beste, dit is in orde. Bedankt!
Beste SamuelD,
Ik heb hetzelfde probleem. Al vele malen hiervoor gebeld naar jullie helpdesk, zonder resultaat. Telkens een "oplossing" die naderhand niet blijkt te werken. Blijkbaar weet jij wel hoe dit moet opgelost worden. Kan je me uit de nood helpen ?
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om Proximus tv te kijken via de app.
Stuur daarom ook best een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven via een privebericht ?
dan doe ik het nodige

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Probleem eindelijk opgelost. Bedankt !
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen denk ik, maar wordt dan metteen naar het startscherm gestuurd. Al enkele dagen problemen!
Met vriendelijke groeten
Reputatie 6
Badge +4
Welk is je Myproximus account? Ze is alvast nog niet gekoppeld aan je vaste producten (via die klantennummer). mvg JP
Beste,
Graag ook voor mij aanpassen, ik heb hetzelfde probleem. Klantnr619408576
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nu even proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan
Beste, ik heb dit probleem ook. Ik heb hiervoor al met de helpdesk gebeld maar geen duidelijk antwoord gekregen. Mijn klantnummer is 620609759. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim
Dank u wel Wim, het werkt. Mag ik vragen wat het probleem was?
Reputatie 7
Badge +4
Het stond nog niet volledig actief, nu dus wel. MVG, Wim
Beste,

Voor mij het zelfde probleem.welke is hier de oplossing?
Kan u eens nagaan ...
kltn :4348560
Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
jdg1987 Kan je me via privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus account? Groeten, Charlotte.
Zelfde probleem maar dan op iPad en iPhone. Inloggen, app wordt geladen en terug inlogscherm
Reputatie 7
Badge +4
Dag Guy, kan je nog eens testen ?
Done. Werkt perfect! Thanks ?
Hier hetzelfde probleem. Na het inloggen kom ik steevast terug op het inlogscherm.
Werkt ook niet bij mij. Apple iPad . Op myproximus staat aangegeven inbegrepen. Graag activeren aub klantnr. 672031
Reputatie 7
Badge +6
@fredjeflin, @Torfs, ik heb het nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Beste, sinds enkele dagen klant bij proximus en ook bij ons werkt de proximus tv app niet. Bij inloggen geeft hij melding bezig met laden en na enkele seconden komt het inlogscherm terug. Kunt u ons helpen? Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +4
Hi Didier,

Probeer nu eens opnieuw... Mvg Sabine

Reageer