Beantwoord

Proximus tv app aanvaardt mijn login niet

  • 22 December 2017
  • 10 reacties
  • 611 Bekeken

Ik ben sinds 17 dagen Proximus klant maar de Tv app aanvaard nog steeds mijn login en wachtwoord niet. Inloggen op my Proximus lukt wel perfect met dezelfde gegevens. Er was me geadviseerd 10 dagen te wachten maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen. Doe ik iets fout of is er nog iets niet geactiveerd?
icon

Beste antwoord door SamuelD 17 January 2018, 11:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lieve, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groetjes, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goeiedag,

Zelfde probleem bij mij.
Ik krijg het bericht dat mijn MyProximus login gegevens niet correct zijn om in te loggen op de TV app.
Kan u mij ook helpen?

Dankjewel,
Herwig B.
Reputatie 7
Badge +4
Herwig, kan je me even via een privé bericht je login van je MyProximus doorgeven? Want op je emailadres vind ik geen MyProximus account terug. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zelfde probleem hier , hoe kan dat zolang duren?

Kan op mijn gsm ook nog steeds verbruik niet zien via de my Proximus app!!!
Reputatie 7
Badge +4
Fabke,

Ik heb iets aangepast op je lijn, kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim
Fabke,

Ik heb iets aangepast op je lijn, kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim


Super , het werkt alvast op iPhone , ik probeer vanavond op pc , dikke merci
Kan mijn probleem ook opgelost worden aub?
Sinds het doorsturen van mijn MyProximus login een 6-tal dagen geleden geen verder nieuws meer vernomen...

Dankjewel.
Reputatie 7
Badge +4
Herwig, er is wel een antwoord gestuurd op je privé bericht naar Het Proximus Team, heb je deze ontvangen?

Volgens de testen die gedaan zijn lukt het wel om in te loggen op de Proximus tv app
Dag Samuel,
Neen ik heb bij mijn weten geen antwoord ontvangen. Waar zou ik dat moeten zoeken?
Mij lukt inloggen via mijn smartphone nog steeds niet. Ik krijg nog altijd dezelfde melding "De login gegevens zijn niet correct", ook na het verwijderen en opnieuw installeren van de app.

Kan je nog verder naar een oplossing zoeken?

Dankjewel.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al via de website proberen inloggen?

Reageer