Vraag

Probleem nummer 4

  • 3 December 2018
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Na al de cinema voordien , blijft de miserie duren !
Het is onbeschrijflijk hoe je als klant hier bijproximus behandeld word , het is een echte schande en je kan er bijna niets tegen beginnen .
Mijn vorige problemen zijn na 4maand nog altijd niet verholpen ...
Call center opbellen en ik garandeer je dat je na een uur 3jaar ouder bent geworden van de onkunde , arrogantie en zelfs brutaliteit als je aantoont dat ze aan die telefoon niet goed bezig zijn !
Ze durven zelfs ophangen wetende dat jemoet terug bellen en zo terug helemaal opnieuw kan gaan uitleggen ! ik overdrijf totaal niet maar op 1dag ben ik zo 4 keer doorverbonden geweest en elke keer terug alles opnieuw moeten uitleggen maar owee als je iets te duidelijk tegen ze bent ...het is een machtspelletje waar je als klant weinig tegen kan inbrengen !
Bij hun collega s van telenet was het erg maar bij Proximus??? dat is buiten categorie
Het laatste probleem ...nu momenteel op vakantie naar Israel ..op voorhand een extra bundeltje gekocht van 5euro per dag om zo toch een beetje de factuur onder controle te kunnen houden .
ik kom aan in Telaviv en het eerste berichtje dat ik krijg als ik mijn toestel aanzet is dat ik al 54 euro buiten mijn bundel ben gegaan !!! en ik had nog niks verstuurd !!!
Blijkt het tegaan over een foto die ik verstuurd heb via whatsapp (die ook gratis in mijn tutimus zou zitten . dus 1 foto van 3mb vertaalt in proximus termen 14.21 euro per megabite is 54 euro om een foto te versturen !!!!! I ben verdomme goedkoper naar Israel gevlogen !!!
Dit zijn woekerprijzen buiten proportie !!
bellen durf ik niet en internet allen via lokale wifi !
Dan moet je eens proberen iemand te bereiken daar bij dat zogezegd call center !
Hun nieuwste gadget is een computer die je op FB messenger toespreekt met belachelijke kinderlijke vragen en antwoorden en beloftes van ik verbind u door .
Mijn eerste bericht verstuurd om 13.30 , we zijn voorbij 22u en dus werken ze niet meer .
TOFFE SERVICE !!!
Hun slogan ; we helpen je graag verder is een simpele leugen !!!
Ofwel zijn ze onbekwaam ofwel tot over hun oren in de klachten , zou geen andere reden kunnen uitvinden .
Ik wil 1 ding en dat is GEHOLPEN WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik mag dat toch vragen en verwachten van een klant die maandelijks zijn bijdrage netjes op tijd betaald dat alles naar behoren werkt ?
Voor de nieuwe klanten echt denk 2keer na en laat je niet vangen door bvb orange want je komt uit in hetzelfde callcenter !! en geloof me van kennissen vernomen dat ook daar alles scheef loopt
Vergeef me mijn schrijffouten dit bericht is weer geschreven uit pure onmacht en frustratie!!
de vriendelijke groeten ga ik ook deze keer achterwege laten !
klachten problemen vals beloftes

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste , dossier nr 36599548 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Akhi

Reageer