Vraag

Over Water - aflevering 4 - 5 - 6 ... start niet op

  • 27 December 2018
  • 19 reacties
  • 773 Bekeken

Beste, wij dachten de volgende afleveringen van Over Water te bekijken, maar komen niet verder dan aflevering 3. De volgende afleveringen starten niet op, ik krijg enkel een zwart scherm ?!

19 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Carlosdelponte heeft u de decoder al eens herstart? Groeten Els
Yep... en waarom kan ik dan wel aflevering 3 en niet de volgende ? Hoe zou een heropstart dit oplossen?
Heb de decoder sowieso moeten heropstarten omdat alles geblokkeerd was toen ik aflevering 4 startte.
hier ook problemen met beeld "blokvorming" sommige episodes werken zonder probleem, zou het niet aan de servers liggen?
Wij hebben ook problemen met aflevering 6, eveneens zwart scherm.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Carlosdelponte, kan je de afleveringen inmiddels bekijken?

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Welke afleveringen geven blokvorming Martin?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Bij aflevering 6 stellen we dit ook vast, we onderzoeken dit.

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je moet de onderste SD eens proberen, die speelt wel bij ons.

Geert
Welke afleveringen geven blokvorming Martin?

Geert

heb ze allemaal eens overlopen en nu zijn het er maar twee meer ( vierde en zesde episode) die continu blokvorming geven :
S1-E104
S1-E106
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Martin,

Bij ons geeft de S1-106 geen storingen, we zijn nu de S1-E104 aan het uittesten.

Geert
Reputatie 6
Badge +1
De halve straat heeft hier sinds vorige vrijdag 21 december zonder stabiel internet en TV gezeten, wegens wegenwerken was er blijkbaar iets mis met de kabels. Vandaag is het blijkbaar helemaal terug in orde. De medewerkers van PX hebben dit goed opgelost en telefonisch ook goede info gegeven. Wel jammer dat deze serie maar tot 31 december beschikbaar is, kan deze termijn eventueel verlengd worden?
Reputatie 7
Badge +3
wwilliamm

Indien het over de serie 'Over Water' gaat deze is beschikbaar tot 02/01. De datum kan helaas niet verlengd worden omdat dit bepaald wordt door de VRT om de serie gratis beschikbaar te stellen op Proximus TV.

Geert
Hallo Martin,

Bij ons geeft de S1-106 geen storingen, we zijn nu de S1-E104 aan het uittesten.

Geert

Hey Geert,
Heb nog eens nagetrokken en probleem blijft voor beide!
Reputatie 7
Badge +3
Bij ons is het niet, heb je de bbox en de decoder al eens herstart?

Geert
Reputatie 6
Badge +1
wwilliamm

Indien het over de serie 'Over Water' gaat deze is beschikbaar tot 02/01. De datum kan helaas niet verlengd worden omdat dit bepaald wordt door de VRT om de serie gratis beschikbaar te stellen op Proximus TV.
Geert


Ok, zo erg is dat nu ook weer niet. Ben al blij dat alles vlot hersteld is, de PX medewerkers hebben er gisteren en vandaag hard aan gewerkt. Als het tegen zat had alles pas volgend jaar opnieuw in orde geweest.
Bij ons is het niet, heb je de bbox en de decoder al eens herstart?
Geert

nee dat helpt niet Geert,
uit alle zekerheid toch nog eens in de juiste volgorde heropgestart en probleem blijft voor
episodes S1-106 & S1-E104 !
Ook hier bij aflevering 6 alleen maar blokvorming
heb nog eens bij mij geprobeerd en was terug blokvorming, dan heb ik eens de cookies gewist via instellingen ….. systeem …. privacy...
Dan nog eens geprobeerd en het lukt geen blokvorming meer mss moet je ook eens proberen

Reageer