Nieuwe zenders

  • 16 May 2018
  • 8 reacties
  • 886 Bekeken

Reputatie 1
hallo,graag had ik hier mijn mening eens gezegd over het aanbod zenders.
Ik ben zeer tevreden over het aanbod maar ik mis toch nog dat tikkeltje meer.
Onderandere de muziekzenders is veel teveel van het zelfde genre.
Waarom niet de music choice kanalen aanbieden?
Deze zijn veel beter van kwaliteit en voor ieder wat wils.
Er kunnen wel wat brol zenders verdwijnen daarvoor ,oa. rtl kanalen daar zijn er genoeg van.
Graag had ik van jullie kant eens een enquete gezien met als vraag:wat zou de vlaamse proximus kijker graag van zenders op zijn tv zien verschijnen?
Hopelijk komt er iets uit de bus.

mvg gino

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Voor mij mag dit ook voor de Vlaamse PX kijker. Teveel dezelfde muziek en Franstalige zenders. Kunnen beter een mooi uitgebreid basispakket aan zenders maken en zoveel mogelijk in HD. Op dit moment veel dubbele zenders in SD en HD. Ook teveel infokanalen waar toch geen info op verschijnt. Hou het simpel 1 Vlaams en 1 Franstalig infokanaal.
Reputatie 2
Badge
Inderdaad de zender aanbod kan beter. Maar SD kanalen kunnen voorlopig nog niet weg omdat nog iedereen HD kan kijken. Je kan zelfs HD met een scart kabel kijken op voorwaarde dat een LCD tv is en niet een beeld buis tv.
Reputatie 4
Badge +1
HD via scart, hoe verzinnen ze het 😉 je krijgt enkel een HD beeld via HDMI, via scart word die gedownscaled.
het heeft te maken dat niet iedereen de juiste snelheid kan krijgen via proximus om de HD zenders te kunnen zien door te ver van de centrale te zitten of door andere omstandigheden, zolang niet iedereen HD kan zien zullen die SD zenders blijven.
ook moet men zien dat er rechten zijn voor zenders in belgie, als een zender geen rechten heeft voor belgie kunnen ze die niet toevoegen.
Reputatie 7
Badge +2
HD via scart, hoe verzinnen ze het 😉 je krijgt enkel een HD beeld via HDMI, via scart word die gedownscaled.
het heeft te maken dat niet iedereen de juiste snelheid kan krijgen via proximus om de HD zenders te kunnen zien door te ver van de centrale te zitten of door andere omstandigheden, zolang niet iedereen HD kan zien zullen die SD zenders blijven.
ook moet men zien dat er rechten zijn voor zenders in belgie, als een zender geen rechten heeft voor belgie kunnen ze die niet toevoegen.


Ik vind het ook belangrijker om een beter on demand aanbod te krijgen van PX ipv. extra zenders. ipv BBC First zou ik veel liever een BBC on demand aanbod krijgen. Hetzelfde geldt voor een filmzender als AMC.

Nu staat er standaard een PC op de TV aangesloten zodat ik ten volle gebruik kan maken van de online aanbieders waarop ik geabonneerd ben.
Je kan eveneens de app radio online eens proberen op de decorder.
Hierin zijn er verschillende radiokanalen beschikbaar.
"Music Choice" bestaat al jaren nietmeer, zijn al lang bankroet. Vervanger is "Stingray" muziekkanalen...geef mij maar liever Spotify!
Reputatie 1
he digiboy hier moet ik u in tegenspreken
ik heb onlangs nog bekeken via fluxus iptv ,dat is een dienst via internet,
en deze zijn te bekijken in hd.
Keuze voor iedereen ,ongeveer 18 kanalen.
zoek maar eens op
Reputatie 1
www.musicchoice.com

Reageer