Nieuwe klant

  • 5 February 2018
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

20 januari de aanvraag tot nieuwe klant gedaan.
Daar ook een datum Mogen kiezen wanneer het beste zou lukken dat zij langskomen.
Eerstvolgende datum was pas ergens in februari dus dan maar de 7de gekozen.
Nog altijd geen nieuws gekregen, ondertussen al drie verschillende versie's gehoord door de klantendienst.
Net iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ze nog maar papieren voor overdracht hebben teruggestuurd gekregen dus zullen nu maar eens in gang schieten. Dus echt top hoe ze hun klanten 'verwennen' met 'snelle' service.
Waarom dan via internet je aanvraag doen met easyswitch???!!
Zou wel eens beginnen denken dat we toch beter bij Telenet waren gebleven. Waarschijnlijk denkt men dat er zomaar verlof kan genomen worden om een ganse dag op de technieker te zitten wachten!!!!
Dus conclusie, de datum die je dan kiest wanneer er een technieker kan langskomen doet er eigenlijk helemaal niet toe, zij zullen wel de datum kiezen.
Als je dan probeert te bellen om een datum af te spreken zullen wij zelf moeten afwachten wanneer ze ons contacteren. Nu als je ergens werkt waar je geen gsm bij u mag hebben is dit wel niet zo simpel hé om via telefoon af te spreken want wij zijn niet terug bij onze gsm binnen de kantooruurtjes!!!
Dus ik zou eigenlijk echt willen weten waarom het zo lang moet duren tussen aanvraag en installatie?!
Voor nieuwe klanten wordt er dan blijkbaar toch niet zoveel moeite gedaan.
Wij zitten dus al enkele weken op proximus te wachten en hebben dit vroeg genoeg gedaan om toch te denken dat je binnen de 4 weken zal geholpen zijn tussen aanvraag en technieker.
1 tip , doe het misschien twee maanden op voorhand misschien heb je dan meer geluk, easyswitch is nog geen easyconnection!!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Sofdeb,

Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, onze afspraakdienst zal je binnen enkele dagen terugcontacteren voor een nieuwe installatiedatum. Groeten, Aw
Hallo,
veel succes ermee! ik wacht al sinds half november op een aansluiting.
voor de snelle service moet je zeker niet bij proximus zijn.
We hebben meer dan 4weken gewacht en bijna dagelijks gebeld. Nu net vandaag installatie gehad, maar Proximus tv app werkt niet en studio 100go pass werkt niet op de mobiele toestellen, terwijl we dit in ons pakket bij betalen...
Reputatie 7
Badge +6
Hey AndyEls, heb net ook je ander bericht gelezen. Zou nu moeten weken. Kan je opnieuw proberen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pieterjan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg, Koen

Reageer