Beantwoord

MyProximus GSM status raadplegen

  • 26 January 2018
  • 32 reacties
  • 790 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Mijn excuses voor het late antwoord, heb de screenshots kunnen nakijken.
Kan je via een privébericht mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor je na.

Groetjes,
Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M ,

het raadplegen van oproep- en herlaadsgeschiedenis voor pay and go kaart op myproximus werkt nog steeds niet. Maar ook krijg ik geen enkele feedback van jullie ...

Ro
Reputatie 5
Badge +1
Wouter M,

geen reactie meer van U ?
Ging U dit niet nakijken ?

Ro
Reputatie 5
Badge +1
Dag Wouter M,

spijtig genoeg heb ik geen Facebook account ...
Maar als jullie nu gewoon aanloggen ( zoals elke gebruiker trouwens ) op Proximus Forum en je scrollt naar deze vraag, kan je toch gewoon de print screens raadplegen.

In de screens heb ik wel het GSM nummer uitgedaan ( privacy ), maar in een privaat bericht geen probleem om het nummer door te sturen.
Wanneer je dus aanlogt in MYPROXIMUS, krijg je het beginscherm.
Bij het aanklikken van "Mijn krediet en verbruik", krijg je het volgende scherm.
Maar als je dan verder wel naar "Oproep- en herlaadgeschiedenis", krijg je een blanco scherm.
Dit is de link van dit scherm : https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__/overview/creditHistory?msisdn=0475xxxxxx.
Dus geen gegevens , zoals vroeger trouwens.
En dit probleem is dus nog niet opgelost.

Als je wil dat ik de print screens op een andere manier doorstuur, geen maar een seintje, maar spijtig genoeg met FACEBOOK gaat het niet .

Groeten
Ro
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Kan je ons de afbeeldingen doorsturen via ons Facebook kanaal?
Wij kunnen via dit kanaal helaas geen afbeeldingen openen in onze software omgeving.
Excuses voor het ongemak...

Groetjes,
Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Wanneer oplossing ?
Reputatie 5
Badge +1
We hadden gehoopt dat iemand van het Proximus team hier zou op antwoorden.
- Wat is hier aan de hand ?
- Wordt er aan gewerkt en/of is de technische dienst hiervan op de hoogte ?
- Dit probleem om historiek van verbruik na te zien voor payandgo is niet nieuw , maar er verandert niks, ook nu niet, na een nieuw design ( en of nieuwe software ?? ) voor myproximus.

We hopen op een finale oplossing ?
Reactie Proximus team ?

Ro

Reageer