Beantwoord

Mails ontvangen op de Proximus app op gsm

  • 14 December 2018
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Kan je op de mail app van Proximus op de gsm twee verschillende e-mail adressen ingeven???
Ik heb namelijk een adres bij Skynet.be en Proximus.be

Gr John
icon

Beste antwoord door Martin 17 December 2018, 09:58

Bekijk origineel

9 reacties

die komen sowieso in de zelfde mailbox terecht tenzij je dee mailadressen geen aliassen zijn en elk gekoppeld zijn aan een aparte mailbox.
Reputatie 7
Badge +3
Baars dit kan volgens mij niet via de mail app. Groeten ELs
Louter ter bijkomende info in dit verband: met het outlook mailprogramma zou dit blijkbaar mogelijk zijn heb ik hier al ergens gelezen op het forum!
Reputatie 2
Badge
Beste
Kan je dan een tweede app openen om het tweede mailadres op te zetten.
Nu werkt de app met het proximus mail adres
Maar wil ook het skynet mail adres via een app op de gsm zien te krijgen.
Overschakelen van alle skynet mails naar proximus mails is denk ik nogal veel werk naar relaties
Reputatie 2
Badge
Of kan je bij de webmail van proximus op de laptop het skynet mailadres zetten.
Ik heb dat al wel geprobeerd maar dan komt er een venstertje met wat vragen.
Ik zou niet weten wat mijn accountnaam is en wat de inlog code is die proximus zou toegewezen hebben.
Heb wel wat uitgeprobeerd maar dat lukte niet echt.
Hoe kom ik opnieuw aan deze gegevens.

Gr John
Ik zie onder je huidige account geen @proximus.be staan. Staat dit toevallig onder een andere lijn?
Ik veronderstel dat het om een mailbox gaat die je van vroeger al hebt en waarvan het mailadres xxxxx.skynet.be was en dat je bij die zelfde mailbox nog een ander mailadres gekoppeld hebt namelijk xxxx@proximus.be. Dan kun je via http://webmail@proximus.be inloggen met je xxxxx.skynet.be mailadres en het bijhorende wachtwoord. en dan zou je ook de mails moeten zien staan die binnengekomen zijn op je mailadres xxxxx.skynet.be en ook deze van xxxx@proximus.be
Indien je uw wachtwoord vergeten bent zie:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Reputatie 2
Badge
Beste Forum hulpen
Na blijven proberen is het me gelukt om de twee verschillende mail adressen op een app te ontvangen.
Als je bij de webmailbox van proximus.be een tweede mailadres toevoegt komt deze vanzelf ook op de app binnen.
Ik kon in eerste instantie niet mijn wachtwoord achterhalen waardoor het niet wilde lukken om het tweede adres toe te voegen.
Maar dit is inmiddels wel gelukt en lijkt het probleem opgelost.

Gr John
Bedankt voor de feedback en inderdaad zoals ik het in een vroegere post aangehaald had:
die komen sowieso in de zelfde mailbox terecht tenzij je die mailadressen geen aliassen zijn en elk gekoppeld zijn aan een aparte mailbox.

Reageer