Beantwoord

Levering Dynalogic 2 x geannuleerd wegens manco

  • 5 December 2017
  • 12 reacties
  • 708 Bekeken

Mijn klantennummer:615661865

20/11 gebeld voor naar tutimus over te stappen met een smartphone.
Levering voorzien op 25/11. Hele dag thuis gebleven...NIEMAND GEZIEN. paar keer gebeld naar Dynalogic en proximus Zonder resultaat.
Maandag daarop proximus gebeld...maakten ze me wijs dat ik naar Dynalogic moest bellen. Daar lieten ze me weten dat stock manco was..... nieuwe afspraak gemaakt op 29/11 TERUG kat gestuurd. Mij ingelog op MYDYNALOGIC als nieuws Stock manco + levering geannuleerd. Gebeld met proximus om alles opnieuw in gang te steken, dossier doorgestuurd en wachtend op telefoon!!! Week later nog steeds geen tel ontvangen.

Nu is mijn vraag...blijven jullie met mensen hun voeten spelen of wordt dit ooit opgelost????

Graag actie aub!!!!!
icon

Beste antwoord door JanDe 12 December 2017, 21:29

Bekijk origineel

12 reacties

Oooh god! Dus daar mag ik me dan aan verwachten?? Wij wachten op onze tv..de ene steekt het op de andere. Vind het zelf niet normaal dat je dit zelf moet gaan oplossen!! Verkooppunt gaan bezoekje brengen en daar is u gedacht zeggen??? Dit kan toch gewoon niet dat jullie mensen iets aanbieden die er niet meer is!
Beste,

Ben reeds naar een verkooppunt geweest in Eeklo. Daar hebben ze me niet kunnen helpen.
Ik had namelijk 2 keuzes: 1. Mijn abonnement annuleren(dit duurt 2 weken) en terug aanvragen in verkooppunt.
2. terugbellen naar Dynalogic voor afspraak te maken. Dit heb ik gedaan. Die hebben me naar Proximus verwezen om daar terug mijn dossier open te maken en naar hen door te sturen.

Nu kreeg ik gisteren een mail met daarin bijlage "Bevestiging van uw wijziging", deze opengemaakt blijkt dat mijn
abonnement terug naar oorspronkelijke aanvraag is gezet.
Wat ik nog wil melden: heb ondertussen 50 euro uitgegeven aan telefoons naar Dynalogic... wie vergoedt dit dan???

Ik wacht nog één week af, nadien zeg ik alles af en stap ik samen met wat andere mensen over naar andere providers.

Alvast succes verder!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Damir!

Het spijt me dit te horen...
Kan je me eventueel het dossier dat voor jou werd opgemaakt doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik graag het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Damir, ik moet je niet vertellen dat een en ander fout gelopen is. Ik heb daarvoor nota 32049117 opgesteld. We proberen alles zo spoedig mogelijk recht te zetten. Groeten. Jan
Dit gebeurd momenteel bij ons ook, we willen graag klant bij jullie worden maar Dynalogic doet alles om zeep, als dit niet opgelost wordt voor kerst, hoeft het niet meer voor ons en zullen we, net zoals vele anderen, zoals ik online op Google lees, naar een andere provider stappen.

We krijgen nog eens telefoon, dat bij ons geboord moet worden maar op 3 januari terwijl hier de lijn van Proximus geïnstalleerd is. Een medewerker zei ons dat we binnen de 2 weken zouden aangesloten worden op het net van Proximus. Rond ongeveer 10 december hebben we ons aangemeld om klant te worden, zoveel tegenslagen... man man...

We wachten op een contract, 1 sim kaart en televisie, we hebben net het zelfde probleem zoals de andere klanten hier boven. Als jullie zoveel problemen hier leest + google, waarom blijven jullie bij Dynologic?

We hebben daarstraks nog gebeld met Proximus en jullie waren *insert sarcasm* oooh zo vriendelijk.
Vriendelijk zijn jullie voor een nieuwe klant maar als er een probleem is we mogen even niet kwaad worden na de zoveelste keer: "Bel naar Dynalogic." na de zoveelste keer dat er een blunder loopt.

Ik sta morgen in jullie winkel - als dit niet opgelost word, voor kerst, annuleer ik het gewoon.

Sorry, ik vind dit niet kunnen. Jullie hebben al jaren problemen met Dynalogic en het stapelt zich gewoon maar op. Ik snap het niet dat jullie dan bij 'DIT' transport bedrijf blijven.

- K
Hier ook het probleem dat elke nieuwe klant heeft, en vriendelijk dat ze waren aan de telefoon 😛
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Olav, kan ik je via dit kanaal eventueel verder helpen? Gr Inge
Klantennummer: 620711768

Geachte normaal zou gistere 8\1\2018 tussen 18u en 19u mijne tv geleverd worden. Ik heb niemand gezien. Dees is nu voor de 2de keer voor gevallen, nu is de vraag hoe dit kan gebeuren en hoe kunt U dit nu oplossen. Mijn geduld geraakt nu toch wel stilaan op hoor.
Mvg
Dae Haeng
Reputatie 6
Badge +3
Goededag, kan jij mij de Track&Trace code even doorgeven?

Groetjes,
Lorentz.
Goededag

Ik heb geen track & trace code gekregen bij de 2de leveringspoging. Ze hadden mij gebeld ervoor met de datum en uur wanneer ze zouden leveren.

Kan mijn Klantennummer geven.
620711768

Mvg
Dae Haeng
Goedemiddag
Het is in orde gekomen heb ondertussen een nieuwe datum gekregen van jullie dienst transport bij dynalogic. 17 januarie 2018 tussen 13 en 18u.
Toch bedankt voor de moeite om mij te willen helpen.
Mvg
Olav
Reputatie 7
Badge +3
Prima !

Groetjes, tina

Reageer