Vraag

Kostprijs telefoonnummerwijziging

  • 17 January 2018
  • 0 reacties
  • 85 Bekeken

Beste,

Bij de overgang van Telent naar Proximus heb ik duidelkijk aangegeven dat ik via easy switch de overstap wenste te maken met overname van GSM-nr (king) en vast nummer. Van bij aanvang werd op de documenten Proximus een nieuw vast nummer aangegeven: 025146958 (email Proximus 13 December 2017 11u52). Ik heb op hetzelfde mailadres (info.order@proximus.com) geantwoord 13 December 2017 om 12u19 met expliciete melding dat we gekozen hebben voor easy switch en we ons nummer Telenet wensten over te nemen. Ik heb dit toen ook telefonisch verschillende malen aan klantendienst gemeld (0800.22.800). Dit ging in orde gezet worden. Bij de installatie op 27 December 2017 bleek het vaste telefoonnummer 02/514.69.58 te zijn. Ik heb toen aan de installateur aangegeven dat we steeds bij Proximus aangegeven hadden voor de overname van ons oud nummer Telenet: 02/306.66.12. Nu stel ik op factuur vast dat mij een kost van 32€ aangerekend wordt voor de 'telefoonnummerwijziging'. Deze kost is onaanvaardbaar. Ik heb steeds en verschillende malen aangegeven mijn oud vast nummer te willen behouden. Via 'easy-switch' zou dat geen probleem mogen zijn.... Graag dan ook aangepaste factuur zonder opname van deze 32€ kost aan telefoonnummerwijziging.

0 reacties

Geen reactie

Reageer