Korting op packs verminderen zonder te verwittigen

  • 9 January 2018
  • 6 reacties
  • 278 Bekeken

ik heb reeds jaren een maxipack met internet +tv+tel +4 gsm abonnementen en huur tablet waar 2 gigabite mobiel internet inzit en op mijn gsm-abonnementen krijg ik zoals overeengekomen 5 euro korting. Tot mijn verbazing zie ik op mijn aanrekening van Januari dat die korting verminderd is naar 2 euro. Dus zonder te verwittigen rekent men mij 12 euro per maand meer aan. De prijsverhoging is aangekondigd op de factuur van November. Maar deze maatregel staat er niet op.
Is dit allemaal wel wettelijk? Is men niet verplicht om alle veranderingen schriftelijk mee te delen?

6 reacties

korting geven is nooit een verplichting en kunnen ze die ook op die manier altijd weer intrekken tenzij het uitdrukkelijk vermeld staat dat je bv gedurende een bepaalde periode korting krijgt dan zouden ze die natuurlijk niet vroeger mogen intrekken.
Dus zij beloven iets, passen dit jarenlang toe , noemen het proximus-voordeel in pack en zonder te verwittigen passen ze de factuur aan? Tamelijk bizar zou ik zo zeggen. Bedankt klant om jaarlijks meer dan 1600 euro in een jaar te besteden.
Ben ik de enige die dit tegenkomt?
Reputatie 6
Badge +3
CEO Leroy wil van 2018 een beter jaar maken dan 2017.
Geniepig de prijs te verhogen ferm meer dan de index, terwijl elektronica en communicatie wereldwijd goedkoper worden.. Dat is pas klantvriendelijk.....
Goed gestart beste CEO!!!!
nee ik heb dit ook voorgehad en ik heb dit van anderen ook al vernomen.
Ik had vroeger 5€ korting op mijn comfort abbo.
Reputatie 4
Badge +1
Ze willen duidelijk iedereen in een Familis of Tuttimus pakket duwen. Dit door de oudere pakketten duurder te maken door de GSM korting te verminderen.

Mvg Ambionix
Dat kan zijn maar verwittig dan de mensen stel ze iets nieuws voor en zorg dan dat je die tablet kan blijven huren.
Maar niets zeggen en achter de rug vanalles aanpassen is laf en achterbaks.

Reageer