Kinderzenders VTMKzoom en Kadet wijzigen van naam op 22 december '18

  • 12 December 2018
  • 4 reacties
  • 1068 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
De kinderzenders van Medialaan wijzigen op 22 december '18 van naam. Het worden VTM Kids en VTM Kids jr.

Het lijkt erop dat het "VTM" merk belangrijker wordt in de toekomst. De vervanger van Stievie zal VTM Go gaan heten. De website vtmkids.be kan gebruikt worden om programma's terug te kijken.


4 reacties

Ah zo de namen van vtmkzoom en kadet worden gewijzigd. Nu dacht ik dat vtm nog eens 2 nieuwe kinderzenders ging oprichten. Alhoewel ben er niet veel mee. Als dertiger kijk ik niet naar deze programmas. Ik herinner mij wel dat TMF of Jim tv destijds plaats moest maken voor Kadet die nu van naam verandert. Ik zal er zeker niet naar kijken. Zoals ik naar die q2. vijf. Zes en Vitaya niet kijk. Veel schiet er voor mij niet meer over!
Timm1983
Complete aanbod Kadet blijkbaar geschrapt en nu vooral Studio 100
Reputatie 3
Badge +1
Complete aanbod Kadet blijkbaar geschrapt en nu vooral Studio 100
Ze hebben alle programma's van Disney geschrapt behalve Avengers Assemble om 20:30.
Voor de rest is er niets veranderd. Alle andere programma's van Kadet komen nu op VTM Kids. Vele programma's van vtmKzoom komen nu op VTM Kids Jr.

Disney XD verdween in Vlaanderen omdat ze zich gingen focussen op de streaming service Disney+. Ik neem aan dat dit stap 2 is.

Kadet had te weinig programma's zonder Disney, en vtmKzoom had eigenlijk een te grote doelgroep. Met deze nieuwe namen slaan ze twee vliegen in één klap.
Reputatie 7
Badge +2
Complete aanbod Kadet blijkbaar geschrapt en nu vooral Studio 100
Ze hebben alle programma's van Disney geschrapt behalve Avengers Assemble om 20:30.
Voor de rest is er niets veranderd. Alle andere programma's van Kadet komen nu op VTM Kids. Vele programma's van vtmKzoom komen nu op VTM Kids Jr.

Disney XD verdween in Vlaanderen omdat ze zich gingen focussen op de streaming service Disney+. Ik neem aan dat dit stap 2 is.


De streamingdiensten die er aan komen, zullen ongetwijfeld nog meer impact hebben op de programma's die onze lokale zenders nog kunnen uitzenden.

Disney+ wordt begin 2020 in Europa verwacht, maar ook eventueel hulu.com en een streamingdienst van warner. Stilaan verdwijnt ook de Disney content van netflix.

Reageer