Beantwoord

iPhone 8

  • 28 December 2017
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Tuttimus 10GB abonnement genomen waarbij je de LG tv kon nemen + gsm toestel. De tv hebben we al sinds 6 december + sim kaartje,26 december is de technieker alles komen aansluiten.
Maar over de iphone 8 vinden we niks terug in onze bestelling. De dame aan de lijn toen we de bestelling deden kon niet verder gaan met bestelling door een fout die zich bleef voort doen,ze ging het oplossen en ons terug bellen. Niks meer gehoord. Uiteindelijk hebben we bijna onze volledige bestelling gekregen maar nergens is wat terug terug te vinden over de iphone. Al enkele keren terug gebeld zonder resultaat dus volgens mij is de iphone niet toegevoegd aan onze bestelling terwijl we dat nog zo gevraagd hadden anders hadden we geen mobiel abonnement genomen. In de winkel konden ze dit ook niet nakijken omdat er nog iets in behandeling was maar dat is iets dat we al 2 weken te horen krijgen. Ik dring er dus echt op aan dat we de iphone 8 echt wel bij ons bestelling willen. Ben het beu om van het kastje naar de muur gestuurd te worden!
icon

Beste antwoord door JanDe 13 January 2018, 10:27

Bekijk origineel

5 reacties

Tuttimus 10GB abonnement genomen waarbij je de LG tv kon nemen + gsm toestel. De tv hebben we al sinds 6 december + sim kaartje,26 december is de technieker alles komen aansluiten.
Maar over de iphone 8 vinden we niks terug in onze bestelling. De dame aan de lijn toen we de bestelling deden kon niet verder gaan met bestelling door een fout die zich bleef voort doen,ze ging het oplossen en ons terug bellen. Niks meer gehoord. Uiteindelijk hebben we bijna onze volledige bestelling gekregen maar nergens is wat terug terug te vinden over de iphone. Al enkele keren terug gebeld zonder resultaat dus volgens mij is de iphone niet toegevoegd aan onze bestelling terwijl we dat nog zo gevraagd hadden anders hadden we geen mobiel abonnement genomen. In de winkel konden ze dit ook niet nakijken omdat er nog iets in behandeling was maar dat is iets dat we al 2 weken te horen krijgen. Ik dring er dus echt op aan dat we de iphone 8 echt wel bij ons bestelling willen. Ben het beu om van het kastje naar de muur gestuurd te worden! Het begint enorm frustrerend te worden!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Sarah, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en telefoonnummer bezorgen waaraan dit gekoppeld dient te worden? Dan kijk we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +3
Beste, Ik heb de info privé verstuurd.Groetjes,Joel
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb hiervan melding gedaan, Sarah. Nota 32471941. Graag verdere communicatie via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Groeten Jan
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sarah, de levering is nu uit onze handen en onder de vleugels van Dynalogic. Als het bij hen zo op de planning staat hebben wij geen enkele reden om daaraan te twijfelen. Groeten. Jan

Reageer