Vraag

Internet START + mobile 150GB : Schrapping extra SURFVOLUME vanaf 01/08/18

  • 14 June 2018
  • 4 reacties
  • 595 Bekeken

Beste,

Deze week mijn maandelijkse factuur ontvangen.
Daarin staat de volgende medededeling van Proximus : Wijziging van je internetabonnement vanaf 01/08.
Het inbegrepen mobiele surfvolume bij je VASTE internetabonnement is niet meer beschikbaar vanaf 01/08/2018. Heb je een gsm-abonnement met inbegrepen surfvolume? Dat verandert niet. Zin in een overvloed aan data? Kies dan voor een van onze packs: Tuttimus,MinimusofBizzAll-in.Meer info over deze packs op proximus.be.Niet tevreden?Je kunt op elk moment gratis opzeggen.


Momenteel beschik al jaren over 100 GB volume via Internet Start en nog eens 50 GB via Mobile Internet, verbruik dat werd verrekend via het vaste volume. ( totaal 150 GB )
Wil dit nu zeggen dat wij terugvallen vanaf 01/08 op een volume van 100 GB ipv 150 en Proximus ons peperdure packs wil aansmeren die we helemaal niet nodig hebben ?
Verdwijnt de toegang tot de hotspots en Wifi vanaf 01/08 en hoe gaat men het verbruik via tablet of laptop verrekenen ? Zijn er links naar deze wijzigingen, wijziging voorwaarden die we kunnen nalezen.....

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij mijn Internet Start is er een gratis mobiel internet voor laptop&tablet met nr 047.... 50 MB
https://www.belgacom.be/assets/content/pdf/custom/mob_internet_nl.pdf
&
Blijkbaar (spijtig genoeg) verdwijnt dit "toemaatje", de toegang tot "smart wifi" (wifi-hotspots) blijft evenwel mogelijk (binnen het volume van 100 GB)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen.html
ik heb ook een oud pack comfort dus slaat dit op mijn gratis 500MB mobile free anytime dat zal wegvallen op 1/8/18
Dit vormt een groot taboe bij de telefonische hulplijn : de medewerkers ontkennen in alle toonaarden dat zoiets heeft bestaan. Ikzelf ontdek pas in oktober via een sms dat het vroegere gratis mobiel internet niet langer gratis is...maar op de helplijn 0800 is het alsof ik dit gedroomd heb. Als klant die meer dan 35 jaar bij Belgacom , nu Proximus is, is dit een grote ontgoocheling ... vooral omdat die miezerige 2GB Proximus bijna niets kost.
Dit klopt inderdaad, of de uitleg klopt of niet klopt die ze geven heeft weinig nut gehad, ( er waren verschillende redenen die ze opgaven al naar gelang het een andere medewerker was), want ik ben ze in ieder geval kwijt !!!!! 😞

Reageer