Vraag

Internet en tv

  • 10 September 2018
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik heb al lang een internetaansluiting met grote snelheid en grote downloadlimiet (Internet Maxi), dit in combinatie met een vaste telefoonlijn en tv. Eigenlijk heb ik die grote snelheid en vele Gbytes niet echt nodig, en zou dan ook willen overschakelen naar een goedkoper internet Start. De snelheid hiervan is dan 50 Mbps, maar dat stoort me niet.
Mijn vraag is dan : heeft die snelheidsvermindering van internet een invloed op de digitale tv. Ik wil wel mijn mogelijkheden van kijken en gelijktijdig opnemen van één of twee programma's niet verliezen, en wens ook geen tv met blokjes.
De telefonische klantendienst heeft me op 1 augustus beloofd van dat te regelen, maar ze doen wel niets. En via My Proximus kun je blijkbaar alleen MEER bestellen, niet MINDER.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

6 reacties

Het TV profiel (bandbreedte) staat los van het Internet profiel waar er dan enkel voor het internet profiel een cap op de internetsnelheid gelegd wordt.
Je modem lijnsynchronisatiesnelheid (VDSL profiel) blijft trouwens de zelfde en heeft niks te maken met je abonnement die je neemt.
Reputatie 6
Badge +2
OK, bedankt, ik zal het binnenkort eens aankaarten in een proximuswinkel.
Gelukt?
Reputatie 6
Badge +2
Binnenkort hopelijk gelukt.
info over pack "internet start" + "TV" + " Telfoon" vind je ook op deze proximus pagina >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html

en ook de gedetailleerde fiche >
https://www.proximus.be/dam/jcr:d53e7307-34b4-412e-9bce-588c0eb30089/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-Start-Telephony-TV_NL~2018-01-02-06-08-30~cache.pdf
Reputatie 6
Badge +2
Internet Start + vaste lijn + TV : dat komt aardig in de buurt van wat ik zoek. Daarmee moet ik nog rekenen ik denk 3 euro voor herkenning van het nummer dat belt en nog belgisch voetbal. We zullen begin october eens naar een winkel gaan. Toch bedankt

Reageer