Vraag

Homecontrol Protocol

  • 26 December 2017
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Nu we genoodzaakt zijn om onze alarmcentrale met al zijn accessoires naar de vuilnisbak te verbannen omwille van de stopzetting door Proximus, wil ik op zoek gaan naar een alternatief waarbij ik de huidige geïnstalleerde camera's, melder enz toch nog zou kunnen gebruiken. Heeft er iemand enig idee welk protocol deze gebruiken?

5 reacties

Ik ben ook op zoek naar een oplossing,
Ben nu dagelijks met Proximus aan het bellen voor hun 'tegemoedkoming". Heb hier een investering van om en bij de 700 euro aan Proximusspullen voor mijn alarm. Echter beloven ze steeds dat ze met een voorstel komen maar helaas...nog steeds niks gehoord/gezien. Ik weet dat er hier op het forum een oplossing door iemand werd gegeven maar is niet afdoend voor mij en wens ik dus niet te kopen ( o a de camera's werken er niet mee samen) ook de oplossing die Proximus ons heeft voorgesteld is niet wat ik in huis wil hebben. Bovendien ligt de nieuwe investering een pak hoger dan hun waardebon van 278 euro!
Welke oplossing werd er gegeven op het forum?
Kijk een naar mijn andere post op het forum hier
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/stopzetting-home-control-41521
Hallo, ik heb de gate- 03 bij Egardia gekocht en.ontvangen, de accessoires die ik heb van home control werken bij mij perfect, uitgezonderd camera en.slim stopcontact. Voor de camera heb ik een.vraag gestuurd naar Egardia. Slim stopcontact ga ik nieuwe kopen.

Reageer