Beantwoord

History channel en Animal planet

  • 2 February 2018
  • 5 reacties
  • 816 Bekeken

Badge
Er is geen ondertiteling meer voor history channel, was nochtans vroeger wel zo.
Bij animal planet HD ook geen ondertiteling, terwijl diezelfde zender in SD wel ondertiteld is.
History channel zit in een boeket en animal planet bij het basispakket.
mvg, denis
icon

Beste antwoord door Marleen 2 February 2018, 07:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor Animal Planet:HD: Via je afstandsbediening en decoder: Menu: OK: Naar ondertitels: OK: Veranderen naar NL en bevestigen en je hebt opnieuw ondertitels.
Zie verder voor ondertiteling ook www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Ik heb echter wel ondertitels op History Channel.
Reputatie 7
Badge +6
@ Denis_046:
Dat doet me plezier. Prettig weekend verder.
@ evebxl: Dank je en een fijn en gezond 2018 ook voor jou.
Reputatie 7
Badge +2
@Marleen, altijd fijn om je hier nog eens terug te zien. Wou je een PB sturen, maar dat lukt blijkbaar niet. Heel fijn 2018 🥂
Reputatie 7
Badge +3
Dag Denis_046 kan u het volgende eens proberen?

Activeer de ondertiteling voor een welbepaalde zender

Als je de ondertiteling activeert op een welbepaalde zender, zal deze keuze voorrang krijgen op de keuze die je eventueel hebt gemaakt voor alle zenders.

    Wanneer je het programma bekijkt, druk je op ‘ok’. Ga in de lijst die nu verschijnt naar ‘ondertitels’ of ‘gesproken taal en ondertitels’ en druk op ‘ok’. Indien geen enkele van die opties beschikbaar is, is er op dat moment geen ondertiteling mogelijk voor het programma.
  1. Selecteer de taal van je keuze (om ze uitsluitend op uw zender te activeren) en druk op ‘ok’. Selecteer vervolgens ‘bevestigen’. Druk op ‘ok’ en daarna op ‘tv’.
Moesten er nog vragen zijn kan u dan via privebericht (onderstaande link) u klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik dit graag voor u na.Groeten Els



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Badge
Bedankt Marleen en Els, het is gelukt

gr, denis

Reageer