Beantwoord

Genoeg van Proximus !!!

  • 15 January 2018
  • 12 reacties
  • 548 Bekeken

Na jaren lange trouwe klant van Proximus heb ik er genoeg van. Service 0% tevredenheid.
Op 29/12 internet aansluiting gevraagd. Installatie was voorzien 12/1 tot op vandaag kan men mij nog niet zeggen wanneer ze gaan komen. Krijg net een mail n.a.v. mijn tel van vandaag. Link die er in staat, werkt niet. Na terug contact name kan men mij niet zeggen waarover dit gaat. En dit voor een communicatie bedrijf!!!! Is er iemand bij Proximus met zin voor verantwoordelijkheid? Mijn geduld is op!!
icon

Beste antwoord door JanDe 15 January 2018, 13:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Proximus kent totaal geen verantwoordelijkheid
want de mensen die in hun callcenter werken weten totaal NIET wat ze doen !

heb net 3,5 uur met hun aan de telefoon gehangen 17 verschillende personen gesproken en nog steeds niks opgelost...
schandalig.
Reputatie 6
Badge +3
Begrijpelijk, Nadine. Er is inderdaad iets fout gelopen in dit order. Ik vraag de betrokken dienst om daar NU een mouw aan te passen. Nota IM8827926 is daarvoor aangemaakt. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +2
Mijn zus wou ook klant worden. 2 dagen thuis 2 maal niemand geweest. 3de keer goede keer.
Technieker vindt geen aansluiting voor telefoon. ( renovatie flat ) stelt voor om kabel te trekken vanuit kelder naar 4de op haar kost. Heeft dan besloten bij Telenet te blijven.
Achteraf bleek dat er mogelijk was tot een mooie compensatie, te laat.
Nu bij Telenet is het ook niet al peis en vree integendeel.
Reputatie 3
Badge +1
Proximus kent totaal geen verantwoordelijkheid
want de mensen die in hun callcenter werken weten totaal NIET wat ze doen !

Tsja, die werken met een flowchart
Reputatie 6
Badge +2
Die mensen staan onder intense druk. Het kan natuurlijk allemaal beter - maar je kan niet iedereen over dezelfde kam scheren. Ik heb er aan de lijn gehad, die wel weten wat ze vertellen en doen. Ze werken aan een betere communicatie in het bedrijf zelf. Zodat de ene medewerker ziet wat de andere aanmaakte en wat er speelt. Dit zal nog wel een tijdje duren voor alles echt vlekkeloos verloopt. Het is in vele bedrijven geen haar beter. En als ik rustig afstand neem... bij Orange heb je GEEN hulp GEEN tegemoetkoming en wat dààr gebeurd is nog ERGER ! Telenet doet ook graag moeilijk, mijn modem was kapot en ik kreeg GEEN nieuwe. Dat moet je maar meemaken. En wat we daar hebben meegemaakt grenst aan oplichting.
Proximus is niet perfect maar ze doen hun best, ik bekijk het nog even.
Reputatie 7
Badge +4
Beste,
Kan je ons via Het Proximus team klantgegevens bezorgen en beknopte info.
Dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 6
Badge +2
dit klopt dan toch niet voor iedereen Peter. Mijn Decoder was ook kapot omdat ik hem al reeds 8 jaar had en ben hem direct gaan omruilen in kapellen. Ze testen gewoon of die defect is en dan krijg je een nieuwe. Je hoeft zelfs geen nr. te hebben zoals bij proximus; Ik heb hier 5 jaar klant geweest maar hield telkens mijn Telenet decoder thuis zonder binnen te brengen. Ik zei dat ik toch ooit terug klant werd en normaal gaan decoders van Proximus langer mee dan die van Telenet.

Ik heb het over de modem niet over de decoder. Toen kon je NIET zomaar omruilen in de winkel, in géén enkele. Je moest eerst vanop afstand je modem laten testen, als uit die test bleek dat je modem volgens hun computer werkte had je al pech, dan moest je betalen voor een interventie, bijna 90 euro. Dan kreeg je geen document om je modem om te ruilen. Zonder document geen modem.

Dat is nu verandert op hun website.
Dat was toch afhankelijk van proximus center tot proximus center, want in het verleden werden door sommige proximus centers zonder ticket nummer de modem of decoder zonder probleem omgeruild.
NB: kon je zelf van verschillenden lezen op forums
Reputatie 6
Badge +2
Dat was toch afhankelijk van proximus center tot proximus center, want in het verleden werden door sommige proximus centers zonder ticket nummer de modem of decoder zonder probleem omgeruild.
NB: kon je zelf van verschillenden lezen op forums


Stijn V Apprentice 2 reacties

Heeft het over Telenet. Bij Proximus was het inderdaad anders, maar nu dus helaas ook al niet meer.
Oei ik wist niet dat ik op het TN forum zat :LOL:
Stijn V, dat was wel totaal niet wat ik bedoelde ik wou daar al lachen mee zeggen dat het inderdaad een antwoord was die ik gegeven heb die niet volledig klopte aangezien ik dacht dat het over proximus ging en ik daarom al lachen gezegd heb tegen Peter oei ik wist niet dat ik op een TN forum zat :LOL: , daarom wilde ik het ook heel duidelijk maken dat het echt om te lachen was anders zou ik er geen :LOL: achter zetten, als ik het echt serieus moest gemeend hebben zoals jij het interpreteert.
Van mij mag hier inderdaad iedereen op het forum komen daar heb ik nog nooit problemen mee gehad en zal er ook nooit problemen mee hebben. (nu staat er geen :LOL: achter dus ik meen het)
Mvg,
Martin.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga dit topic sluiten gezien dit niets meer te maken heeft met de originele topicvraag dat dateert van een maand terug en tevens reeds is opgelost.

Om nog even terug te komen op het omruilen van de modem en de decoder gezien hier wat onduidelijkheid rond is:

Sinds enige tijd worden er geen omruilingen meer gedaan in onze winkels.
In het verleden was dit inderdaad mogelijk en was dit altijd met een referentienummer wanneer je gebeld had met onze technische dienst. Sommige winkels hanteerde deze regel inderdaad niet altijd even streng.