Beantwoord

Geen tv

  • 9 January 2018
  • 9 reacties
  • 648 Bekeken

Zoals zovelen hadden wij sinds gisteren ook last van de storingen. Op nieuwssites lees ik dat deze zouden verholpen zijn. Echter kunnen wij tot nu toe nog steeds geen tv kijken. De WiFi werkt gelukkig wel al terug.
Ik heb ook mijn box reeds opnieuw opgestart maar zonder resultaat...
Wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door jdm_01 9 January 2018, 18:27

Bekijk origineel

9 reacties

Pff hier ook continu dat het beekd wegvalt .maar we moeten wel een volledige factuur betalen aan proximus op het einde van de maand
Reputatie 5
Badge +3
Probeer met een hard reset van de apparatuur.
info :https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/decoder-proximus-v5-middleware-timeout-error-37983
Probeer met een hard reset van de apparatuur.
info :https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/decoder-proximus-v5-middleware-timeout-error-37983


Allemaal al gedaan is gisternamiddsg begonnen en van toen continu problemen
Helaas heeft dat recetten ook niets uitgehaald.
Reputatie 5
Badge +3
Bij mij is het gelukt, modem resetten door aan de achterkant reset in te duwen, idem met de decoder.
Eerst modem laten opstarten, dan pas de reset doen bij de decoder.
Na veel prutsen, recetten, aan en uit zetten is het gelukt!

Voor mij was dit te doen, maar ik kan mij goed inbeelden dat oudere mensen hier niet aan uit geraken..

Gelukkig had ik nog mobile data, die ik nu wel zelf nog zal mogen betalen, om hier aan uit te geraken en dit zelf te kunnen oplossen.
Centrum Gent. Sedert gisterenavond geen TV meer. Internet en telefoon zijn beschikbaar gebleven. Ik lees dat resetten van modem en Decoder zou kunnen werken. Wij hebben glasvezelmodem gevolgd door b-box 3V+ modem en dan decoder. Betekent dit dat alle 3 moeten gereset worden?
probeer gewoon eens van de bbox3v+ eens te resetten en als die gereset is dan pas de decoder ook resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Bedankt, Martin. Probleem in 1 keer opgelost.

Reageer