Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hey Apocynum, probeer dit even uit :

Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

Indien je ons een prive bericht hebt verzonden, dan zal ik dit snel ontvangen.

Mvg, Andy
Badge +4
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.
Hier ook intussen 5 dagen met de nieuwe bbox3 en alles gaat zonder problemen, toch een pluim 👌
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
Reputatie 5
Badge +4
Super goed nieuws RedsFan :-)

Mvg, Andy
Badge +4
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
Wel ik heb niets gekregen, ik zei dat deze oude modem terug moest naar proximus maar heb geen papier gekregen dat ik de oude binnen heb gebracht, ik heb de nieuwe meegekregen met een document erbij dat de doos een bbox3 v+ bevat. ik heb wel moeten mijn handtekening zetten op hun digitaal bakje.
Dat zal wel in orde zijn.
ik hoop het, want soms lees je hier verhalen dat er zijn die na het omruilen van de bbox en inleveren van de oude, achteraf op de aanrekening een bbox aangerekend staat en daarom vraag ik mij af hoe je dit dan kan bewijzen als je niks meegekregen hebt in het ups punt van bewijs van inleveren van de oude?
Badge +4
Ik zal dus de komende maand goed mijn aanrekening bekijken 😉
maar dat doe ik toch iedere maand wel.
Op dat gebied kan ik zeker nog niet klagen de aanrekeningen zijn altijd correct geweest, maar ik blijf ze wel ook altijd controleren 😉
Een gebruiker op de destiny fora heeft blijkbaar het probleem gevonden in de technicolor modems:

https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?sort=0&page=0

Heb de oplossing die de gebruiker voorstelde geprobeert, maar kan niet verbinden met mijn router via telnet.
Zoals algemeen bekend is de Proximus bbox3/technicolor tamelijk goed dicht getimmerd en kan niet aan alle instellingen aan en bv. een expert of admin login wordt door Proximus niet vrij gegeven.....
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de link. we geven het door aan het ICT-Team. mvg
Hey Jean-PaulS,

Is dit iets nieuw misschien voor het proximus team dat er na 22u op het forum nog vragen beantwoord worden?
In ieder geval heel tof 👍🏼

Vriendelijke groeten,
Martin.
Vandaag nieuwe bbox3v+ gaan ophalen. Werkt tot hiertoe probleemloos! Bedankt voor de snelle hulp.
Over één maand komt het uit op de PC. Als ik deze forum post lees dan blijkt de enige optie om de modem in te ruilen?
is er een garantie dat alle problemen tegen de pc release zijn opgelost ? ik zou het graag pre-orderen maar ik ben niets met een game die ik dan niet kan spelen
aangezien er geen antwoord meer komt veronderstel ik dat jullie hard aan het werk zijn met een fix zodat tegen de pc release alles in orde is en iedereen met gelijke welke modem kan spelen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, daar het nog niet uit is op pc kunnen we het ook niet testen en zijn we dus niet 100% zeker. Normaal echter zou het tegen dan moeten in orde zijn. Indien niet laat je het ons weten en zoeken we een oplossing. MVG, Wim
Ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd naar het Proximus team voor een nieuwe modem, maar heb nog altijd geen antwoord gehad.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Gregory V, mijn excuses voor de late reactie. Ik heb net je privébericht beantwoord en je nieuwe bbox opgestuurd naar het door jou gekozen UPS punt.
Zit met hetzelfde. Ben sinds kort een dikke 2 weken verhuisd en sindsdien verlies ik telkens connectie met Destiny servers. Ik had voorheen nooit een probleem maar nu telkens cabbage en lettuce error. Ik werk met powerline adaptors komt het hierdoor?
Reputatie 7
Badge +4
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim

Ik speel op Xbox one, en ik heb inderdaad al geporbeerd om nieuwe forwarding ports aan te maken en telkens ik alle instellingen wil opslaan zegt hij error ivm NAT type. Ik heb hier nooit last van gehad, tot nu de voorbije 2 weken.
Reputatie 7
Badge +4
We ruilen dan best eens de bbox om naar een nieuwer type. Kan ik via privé bericht je gsm nummer krijgen alsook de ups code van het punt in je buurt waar je de omruiling wilt laten door gaan? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Reputatie 7
Badge +4
Dit is doorgegeven. Je ontvangt spoedig een sms eens de nieuwe bbox ter plaatse is. vergeet niet de oude mee te nemen samen met de stroomkabel in een afgesloten doos. Je dient dan gewoon de nieuwe op de zelfde manier aan te sluiten als de oude bbox. Mocht je problemen ondervinden laat je het ons maar weten. MVG, Wim
Nieuwe modem toegekregen werkt prima geen last meer alleen is mijn download snelheid enorm traag geworden ik haal soms maar 1,93mb/s en soms piekt die naar 83mb/s om 3 seconden erna weer te dalen naar een maximum van 6mb/s.

Ik werk met powerlineadaptors kan het hieraan liggen? Huis is volledig gebouwd 3 jaar geleden dus kan niet aan stoeingen op netstroom liggen.

Reageer