Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Scarlet gebruiker hier en zelfde probleem. Uit ervaring met destiny 1 weet ik dat de 'makkelijkste' oplossing voor dit probleem gwn de Pppoe login invoeren is maar jammer genoeg wilt scarlet dit niet doorgeven.. Enkel als je een technieker tegen betaling laat komen.. Mooie service!

Maar soit, heb al geprobeerd om ps4 in dmz te zetten, werkt niet. Ports forwarden, werkt niet. Die bbox3 is een lastig bakske..

Beste dat ik nu gevonden heb is om mijn ps4 op een slecht ip te zetten waardoor ik een strict (3) nat type krijg, omgekeerde van wat ik wil.. Nu is het geen cabbage error meer maar vlieg er wel soms nog uit door een bee of beaver error..

Edit: wel grappig dat het 'beste' antwoord hier aanraad om de Pppoe in te voeren terwijl Scarlet dit langs geen kanten wil lossen
Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xxc

Mvg sabine



Mag ik vragen waarom jullie mijn gsm nummer open en bloot op het forum zetten ?
Ik begin hier wel het schijt te krijgen van proximus ik meld donderdag het probleem en pas dinsdag een modem ? Dikke bal keep up the good work -.-"
Reputatie 7
Badge +4
Dag Unimatrix, ik denk dat mijn collega je privé bericht niet had gezien. Ik heb je ondertussen en bbox3v+ verzonden.
Vraag me af hoe het komt dat sommige mensen wel een modemswap krijgen en sommigen krijgen geen gevolg aan het privebericht dat ze gestuurd hebben naar het proximus team?
Ok. Ik heb dus een prive-bericht gestuurd met alle nodige informatie en een link naar dit topic zodat men weet wat voor modem ik zou moeten hebben. Het zou een C+ moeten zijn? Wordt er een bericht terug gestuurd ter conformatie of wordt de nieuwe modem automatisch opgestuurd naar mijn afhaalpunten die ik heb opgegeven?
Reputatie 6
Badge +4
Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xc

Mvg sabine

Hey iedereen,

Scarlet gebruiker hier. Zonet getelefoneerd met hun klantendienst en ze hebben vandaag al ettelijke klachten ontvangen ivm dit probleem. Modems omruilen is geen optie en ben ik zelf ook geen voorstander van.

Ik hoop vooral dat ook PC gebruikers geholpen zullen worden, zo plan ik Destiny 2 op PC te spelen ipv PS4.

Kunnen jullie garanderen dat de Scarlet gebruikers ook geholpen zullen worden met de firmware update die jullie aan het uitvoeren zijn?

Met vriendelijke groeten,
K
En hoe lang duurt het? Je hebt betaald voor het spel en wil het afspelen.
Reputatie 6
Badge +4
Van zodra positieve feedback van de testers nieuwe firmware zal zo vlug mogelijk een rollout gebeuren naar andere klanten toe; mvg sabine
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox :)
en als je uw xbox op dde bbox3 in DMZ zet, dit helpt ook niet zeker, heb je al geprobeerd?

http://192.168.1.1 ->



Nee werkt inderdaad niet,heb ook alle nodige poorten opengezet op mijn xbox via portmapping maar ook dat lijkt niets te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Nicky,

Als je ons een privé bericht stuurt met je vaste lijnnummer en 2 UPS punten (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) die je voorkeur hebben, sturen we een nieuwe bbox.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox :)
en als je uw xbox op dde bbox3 in DMZ zet, dit helpt ook niet zeker, heb je al geprobeerd?

http://192.168.1.1 ->

Ik zit het met hetzelfde probleem nog altijd. 😞 😞 :-(
Heb een privé bericht verstuurd, hopelijk komt er vlug een oplossing uit de bus.
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox 🙂
Sta je nog op het zelfde wifi kanaal als bij je vorige bbox3 want het enen kanaal op 2.4 GHz wordt meer gestoord dan het andere mss eens proberen op kanaal 1 of 6 of 11 te zetten om te zien wat de beste is.
De bbox eens heropstarten door 5 seconden stroomloos te zeten kan ook nooit kwaad.
Verbinding via PPPOE is natuurlijk ook niet het leukste mijn ps4 is nu niet meer zichtbaar in het netwerk en hierdoor kan ik niet meer gebruiken youtube op telefoon naar ps4, server afspelen via ps4.

Sinds mijn 'nieuwe' modem van gisteren is plots de wifi overal superslecht ook wtf.
timo

je kan alle info terug vinden op deze forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042


Beste jonathan*,
ik heb 3 uur geleden een prive bericht gestuurd zonder antwoord te krijgen nu heb ik nog eens alle gegevens gegeven ik hoop dat het nu in orde is ?
Reputatie 7
Badge +4
timo

je kan alle info terug vinden op deze forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042
Ik ondervind ook problemen met de modem technicolor voor destiny te spelen . Ik heb 3 mensen aan de lijn gehad van proximus die niet eens wisten wat een sagemscom of technicolor was ze gingen mij terug bellen wat ze niet hebben gedaan dus heb ik nog eens gebeld . Uiteindelijk heb ik iemand aan de lijn gehad dat er wel iets van wist maar mij niet kon garanderen dat ik een sagemscom kreeg wat ik belachelijk vind als je er specifiek achter vraagt . Hij zei mij dat het probleem morgen al zou opgelost zou kunnen zijn . Ik vlieg om de 5 min van de server is zo kan ik onmogelijk spelen ik heb ondertussen ook een prive bericht gestuurd waarop ik nog geen antwoord heb gekregen dus wil ik via deze weg een sagemscom aanvragen ik speel via wifi dus ik heb geen andere mogelijkheden . Ik vind het wel straf dat de ( technische dienst ) niet eens weet wat een modem van sagemscom of technicolor is zeggen ze mij als ik een sagemscom wil dat ik het zelf moet kopen want proximus heeft dit niet .

Mvg een ontevreden klant
hoeveel je minimum zou moeten halen kan je hier nazien http://proximus.be/internetsnelheid
Zelfs met PPPoE en de kabel is het schrijnend hoe slecht het werkt! Onze internet speeds zijn dan ook niet optimaal thuis. Maar eigenlijk was dit weer de druppel.

Ik heb net telenet gebeld, 18 september komen ze zowel thuis als op mijn zaak een installatie uitvoeren.

Daar we een BTW nummer hebben en dus ook zakelijke klant zijn, krijgen we op onze prive aansluiting Fiber200 met een ongelimiteerde downloadlimiet, en op de zaak Fiber 200 met 3terrabyte. En geen onzin met een verouderde modem.

Sterker nog! Beide aansluitingen kosten mij maandelijks ook nog eens 30 euro minder dan men huidige 2 aansluitingen bij Proximus.

Mijn opzegbrief als trouwe vaste klant die steeds tijdig betaalde zal dus ook heel binnenkort volgen. En dit allemaal door een spelletje! Sterk bezig Proximus!
dat zal ook lukken want ipv dat je verbinding maakt via utp kabel doe je het over elektriciteitsdraden
Maar voor spelen is het ook de latency (vertraging) die te groot zou kunne zijn met PLC's volgens mij,?
Je kan het gewoon eens proberen.
Is het mogelijk zo een ppoee verbinding op te zetten als je gebruikt maakt van powerline adapters van je modem naar je ps4?
Reputatie 7
Badge +4
Lieven, zoals reeds aangehaald in het begin van de post, indien je een ps4 hebt kan je dit probleem oplossen door de PPPoE in te stellen op de playstation zelf. Men is momenteel bezig met de firmware van de bbox aan te passen zodat dit probleem volledig van de baan is. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim
kan je daar dan ook geen pppoe opstarten want dan komt de bbox3 er niet meer tussen
NB: Je bent niet verplicht de bbox3 te gebruiken van Prox, bv de Fritz!Box kan ook of de bbox3 laten voor wat ze is een een router gebruiken met eigen pppoe, en achter deze router of met deze router doe je wat je wilt.
Op de bbox3 laat je bv uw decoders hangen als je die hebt en via bbox3 pppoe passstrough werk je verder op je router en doe je instellingen naar hartenlust 😉

Reageer