Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Ik heb vandaag opnieuw een nieuwe modem toegestuurd gekregen van Proximus.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.

Een bbox3 van sagemcom ipv een technicolor bedoel je.
Ik heb vandaag opnieuw een nieuwe modem toegestuurd gekregen van Proximus.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.
Dit was bij mij de oplossing

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/pppoe-gegevens-en-skynet-gegevens-nat-type-26414

-Inloggen met PPPoE
-User ID en paswoord ingeven
-Alles automatisch, geen proxy gebruiken
-Testen en klaar!

Na dit te overlopen heb ik nu NAT-type 1 zelf met technicolor-modem
ik heb ook problemen met Playstation, heb een pm gestuurd hopelijk wordt het snel beantwoord 😲
Beste,
Heb nu al drie b-box3 opgestuurd gekregen, maar altijd de verkeerde .
Mss kan ik via deze weg de juiste krijgen.
Ik heb een xbox dus geen andere weg mogelijk.
bedankt
Badge +4
Ja we gaan afwachten he, het ene staat misschien los van het andere, samenloop van omstandigheden? (door spinah errors ?)
wie weet.... Hopelijk beter dan wat het nu is.

PS : Iemand die weet of we de oude modem moeten ingeven in UPS punt of niet ?
Wanneer is er een deftige modem op komst die goed werkt?
Ook al 5 tal dagen onstabiel internet, speedtests varieren tijdens de test en schommelen tussen de 15 en 100 Mbps, das toch ook niet meer normaal...... moet steeds de modem resetten en dan gaat het weer even goed.
sebiet smijt ik alles buiten Martin 😠

Ik hoop voor u dat het onstabiel internet en de speedtest schommelingen dan wel aan je bbox3/T liggen, want anders zal de bbox3/S daar niet veel bij helpen of wel een beetje in die zin mss dat je de vdsl lijn parameters gaat kunnen uitlezen met het sagemtool, wat ik nu ook niet kan met mijn bbox3/T
NB: Hopelijk wordt het allemaal beter in de toekomst met hun Nokia modem, waar ze nu testen mee aan het doen zijn op supervectoring 35B 😉
Badge +4
Oke dank je wel RobrechtB
Hopende op beterschap.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patrick, mijn collega Kim heeft je bericht niet gezien. En je PM staat bij onze klantendienst. Ik ga hem nu ben antwoorden sorry voor het lange wachten. Groeten,Robrecht
Badge +4
Wanneer is er een deftige modem op komst die goed werkt?
Ook al 5 tal dagen onstabiel internet, speedtests varieren tijdens de test en schommelen tussen de 15 en 100 Mbps, das toch ook niet meer normaal...... moet steeds de modem resetten en dan gaat het weer even goed.
sebiet smijt ik alles buiten Martin 😠
Als hun stock van sagemcom's nu maar nog niet uitgeput is 😉
Badge +4
Hallo RobrechtB ,

Voor de posts van TR7 en Destiny stond er van mij ook nog een bericht + een PB ( van op zondag op pagina 8 )
Nog geen antwoord gehad van jullie ?? .......
Reputatie 7
Badge +4
Dag Destiny, Zoals je kan lezen in de eerste post van het forum is er een workaround indien je op een PS4 zit.

Door hier op een PPPoE verbinding te configureren. Indien je met een Xbox speelt is het enige dat we kunnen doen je modem omruilen naar een ander model.

Om dit te doen hebben we enkele gevens nodig die je ons kan doorsturen via en privé bericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Je klantnummer + gsm nummer + nummers van 2 UPS punten naar keuzen(https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
Reputatie 7
Badge +4
Dag TR7, ik heb je daarnet en antwoord gestuurd. Jammer genoeg is er niemand van ons actief op het forum op zondag.
net het zelfde hier b-box3 problemen destiny 2 lukt niet. om de 8 min val ik er uit ( error code )
dan moet ik nog eens 8 min wachten om dan 10 min te kunnen gamen.
12 van mijn vrienden hebben telenet en hebben zelf nog geen 1 error gehad !!!

ik ben al meer dan 15 jaar klant, misschien moet ik ook maar eens denken aan een overstap !
tel support heeft ook niks uitgehaald !
is er nu een betere modem of niet !?
via tel support wisten ze het niet !
help ! !
Ik heb een privé bericht gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Is het tussen de mazen van het net gesukkeld?
Badge +4
Afgelopen week ook die problemen 🤔 meegemaakt in combinatie Xbox en Technicolor modem en dit topic te hebben doorgelezen heb ik ook maar een PB gestuurd naar PX team voor een modemswap.
[quote=Timo731]Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xxc

Mvg sabine

Ook al sinds de 7de dat ik Destiny niet kan spelen op mijn X-Box. heb al een PB gestuurd voor een vervanging.
Is er al geweten waarom de Techincolor modem niet samenwerkt met Destiny?
Reputatie 7
Badge +4
caRone, je kan altijd eens proberen scarlet te contacteren via hun social media kanaal. https://twitter.com/scarlet Wij kunnen je jammer genoeg niet helpen vanwege de wetgeving.
Was toevallig op dat forum dat ik een topic had gezien van iemand die ook zijn Pppoe login nodig had en dat het nu een betaald technieker moest zijn terwijl het enkele maanden ervoor gratis was. Situatie ziet er hopeloos uit voorlopig zolang bungie het niet fixt of scarlet een firmware update ofzo doet waardoor het oplost zou zijn.. Zeer vervelend 😕 maar toch bedankt martin.
zouden er op het userbase.be/forum nog geen leden zijn die het weten hoe je die kan bemachtigen!
Nergens iets te vinden van een scarlet forum, daarmee dat ik het hier plaats aangezien proximus het moederbedrijf is. Enkel een pagina te vinden over alle ontevreden klanten zoals mij. En zoals ik zeg biedt de klantendienst geen enkele hulp, enigste da ze kunne zegge is da ze het niet weten of ni bevoegd zijn. Vraag je wie wel bevoegd is of op welke manier ik aan dat paswoord kan geraken is het 'ik weet het niet'..
dit geldt inderdaad hier enkel voor proximus klanten voor scarlet klanten wordt hier op 't forum geen support gegeven, heb ik hier ook al in andere posten op het forum gelezen in antwoorden van prox medewerkers, en moet je u richten tot scarlet (of die een forum hebben weet ik zelf niet, zou eens moeten googelen)
Bedankt voor het bericht, Robrecht!

Reageer