Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta

Toon eerste bericht

416 reacties

Heel fel bedankt Robrecht!
Zo heb net een beriocht gestuurd met lijnnummer en naam op wie het abbonnement staat samen met deze link. hopelijk is er snel een oplossing want dit is echt balen 😞
Zelfde probleem. Voorbij de eerste missie geraakt door gebruikt te maken van een mobiele hotspot.
Krijg nu wel nog altijd errors om de 2 pvp missies ongeveer of in het midden van de strike.
Zeer irritant, hopelijk komt er een oplossing.

Had dit zelfde probleem ook tijden de Xbox/PS4 beta (20-23juli).
(Scarlet klant)
Hallo
Sinds enkele dagen heb ik destiny 2 gekocht voor de PlayStation 4 maar van de eerste minuut krijg een ik error code (cabbage ) na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn met het soort modem te zijn wij hebben een technicolor modem van scarlet . is hier een goede oplossing voor ?
Zelfde probleem, probeerde naar de klantendienst te bellen maar heb voor de eerste keer een medewerker aan de lijn gekregen die roepte en afhaakte, bad luck. Heb een privébericht ook gestuurd, gelukkig is launch nog best ver voor PC players, hopelijk is het gefixed. Alternatief zou een andere router of ISP zijn, router is natuurlijk veel makkelijker dan te swappen. Vrienden bij telenet hebben geen probleem.
Bedankt Martin, heb intussen Login en WW gekregen.
Ben nog gaan kijken op de Bbox; ,maar daar vind ik de login absoluut niet in terug.

Nu maar eens testen of ik de zoon thuis eindelijk destiny 2 kan laten spelen....
Hey allemaal, zelfde probleem hier. Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen. Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

Nu het probleem ligt aan de bbox3, technicolor modem, die vanalle zaken dichtplakt, zelfs met het openen van de aangegeven poorten helpt niets.

Er zijn 2 soorten bbox technicolor en sagem. Met de sagem modem zijn er geen problemen. Een aantal maanden terug reeds een prive conversatie gehad met Proximus. Ik mocht toen mijn modem omwisselen maar heb opnieuw een technicolor gekregen!!!!

Vpn is ok voor de story missie te spelen pvp werkt voor geen haar daarmee, dus geen oplossing.
Inderdaad dat heb ik al van verschillende gehoord dat ze om die reden hun technicolor hebben mogen omwisselen met een sagemcom en het probleem opgelost was .

is hier ook 100% duidelijk dat het aan de modem ligt aangezien je zegt:
Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen.
Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

want met die PPPOE verbinding omzeil je de bbox via zijn pppoe passtrough .

NB: Je zou ook je pc in pppoe kunnen gebruiken. (al zullen er wel direct reacties komen pas op met de veiligheid 😉
Heb not zo'n Privéberichtje gestuurd, hopelijk kan ik snel spelen.

Gr
^pc via PPPOE werkt niet Destiny 2 zegt dan dat er geen internet verbinding is (terwijl die er wel is).

Heb contact gehad met Proximus en ze sturen mij een nieuwe modem, maar ze kunnen niet garanderen dat het een Sagem is, wrs krijg is dus weer die technibrol!
Ik heb gisteren al een privébericht gestuurd met de vraag voor mijn pppoe logingegevens via het forum alsook via de facebook van proximus en heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Oei verkeerd (te vlug overheen) gelezen !
Wat zou dan de reden zijn dat Destiny via pppoe op je pc niet werkt !?

Het omruilen voor een sagemcom was vroeger gemakkelijker je kreeg een ruilnummer en kon dan in een prox winkel een sagem vragen en hadden ze er geen in stock dan ging je gewoon naar een ander prox winkel tot je er ene vast kreeg, maar nu gaat dit blijkbaar niet om echt een keuze te maken van welke fabrikant je er ene wilt
Heb ook een privébericht gestuurd maar tot nu toe nog altijd geen reactie 😞
Spijtig dat ik niet kan overschakelen naar telenet.

PPPOE werkt wel op pc, maar de game zegt dat er geen internet connectie is. Blijkbaar wordt PPPOE geblockt vanuit het spel.
Reputatie 1
Hi,

Joining the Destiny 2 Cabbage club 😉. Via bericht heb ik mijn gegevens doorgestuurd en hopelijk snel ook een omruil Sagemcom modem. Bedankt voor deze oplossing.

Mvg,
Stef
of zou de firewall op je pc mss er voor iets tussen zitten?

Had je niet beter gezegd dat je wel kan overschakelen naar TN 😃
Okee... vandaag de ruilmodem gaan afhalen bij UPS afhaalpunt... kom thuis doe de doos open... Wat zit er in... weer een technicolor modem. Ik denk... het zal een geupdrade zijn die wel gaat werken nu.
Eenmaal thuiskomen... aansluiten en bam.. 5 minuten internet en rood lampje brandt op de modem.
Bel naar de helpdesk krijg ik daar te horen dat de modem updates aan't downloaden is omdat die pas aangesloten was. Normaal binnen een uurtje zou alles werken zegt de helpdesk medewerker.
Na anderhalf uur wachten nog geen verandering.
Opnieuw bellen naar de proximus helpdesk, krijg ik daar een vriendelijke jongedame aan de lijn die door een paar knopjes drukken de modem terug doet werken. Hupla internet is back!!

Dus de finale test... Destiny 2 spelen...
Na nog geen 15 minuten spelen... rara... foutmelding: networkerror Cabbage op Destiny 2.
herstart het spel en heb ik op zeker 2 minuten tijd 3 keer een disconnect met de destiny servers.

Ik ben het meer dan kotsbeu dat ik nog altijd hetzelfde probleem heb. Meerdere malen hoor ik van mensen hier dat een sagemcom geen problemen heeft met deze foutmeldingen. Dat het specifiek technicolor modems zijn.
En toch weeral sturen ze een technicolor modem op waar ik dus totaal niks mee ben.
Ik vraag me af of ze wel duidelijk luisteren naar wat het probleem is van hun proximus klanten of proberen ze de particuliere klanten te sussen met loze beloftes?
Ik ben het gewoonweg beu. Als trouwe proximus klant word je in de kou gezet en hou je het maar bekeken.
Misschien is het moment aangekomen om eens naar een andere provider te stappen.
Deze zaterdag maar eens een telenet winkel binnen wandelen en zien wat die te bieden hebben.

*rant off*
Een boze proximus klant!
Haha ja das waar, maar internet is via mijn pa zijn werk, hij heeft Proximus nodig om verbinding te kunnen maken. Binnen een jaar ofzo is mijn huis af en dan komt er wel TN!

Firewall in router heb ik op low gezet (af kan niet), en ik heb toegang geven in windows firewall. Heb geen idee wat ik nog kan proberen. Ze spreken van UPnP op te zetten maar ik zie deze optie niet. Enkel bij portforwarding staat zaken met UPnP, dus veronderstel dat dit openstaat.

Edit: Welke modem/router kan je zelf kopen dat werkt met Proximus en Proximus tv?
Scarlet klant hier, ik heb na ettelijke telefoontjes en mails dit ontvangen in m'n inbox.

"Na overleg blijkt dat onze modem(s) niet compatibel is zodat je het spel dus niet kan spelen.
Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten."

Wat voor complete nonsens is dit eigenlijk? Wat een klucht. Gezien Scarlet een bedrijf van Proximus is, veronderstel ik dat Proximus klanten met hetzelfde probleem opgezadeld zitten.

Modem's omruilen doet Scarlet niet en we worden als consument verplicht over te stappen naar Telenet en 40% meer te betalen voor ongelimiteerd internet (€400 meer per jaar).

Neen bedankt.

Is het nu zo moeilijk om een firmware update door te voeren die de firewall/NAT Strict rotzooi van bbox3 omzeilt/oplost?

Ik weet niet of BUNGIE er nog veel aan zal kunnen doen, ik hoop het, maar geloof er niet meer in. Scarlet's helpdesk is overigens ongelofelijk anti-consument. Hebben amper gehoor naar je klachten en alles moet snel/low-budget gaan.

Als Telenet niet zo duur was, had ik al lang de overstap gemaakt. Daarnaast slaat BUNGIE hier evengoed de bal hard mis.
De fritz!box is er ene, maar ik zou je aanraden van dan eens op het bevriend userbase.be/forum te gaan kijken daar werd onder ander al uitvoerig over de fritz!box uitleg gegeven.
of doen zoals er velen reeds gedaan hebben om van al de miserie af te zijn en dat is de bbox laten voor wat ze is (bv om decoders aan te sluiten en voor de rest werken via een routertje , die je aansluit op de bbox3 (die pppoe passtrough ondersteunt) , die op zijn beurt een tweede pppoe internet connectie maakt (deze 2de pppoe internet connectie maak je met dezelfde login en wachtwoord als van de bbox3) aan de bbox3 hoef niks te veranderen aan instellingen en werk je via je eigen router en daar doe je alle instellingen naar eigen hartenlust.
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn
of doen zoals er velen reeds gedaan hebben om van al de miserie af te zijn en dat is de bbox laten voor wat ze is (bv om decoders aan te sluiten en voor de rest werken via een routertje , die je aansluit op de bbox3 (die pppoe passtrough ondersteunt) , die op zijn beurt een tweede pppoe internet connectie maakt (deze 2de pppoe internet connectie maak je met dezelfde login en wachtwoord als van de bbox3) aan de bbox3 hoef niks te veranderen aan instellingen en werk je via je eigen router en daar doe je alle instellingen naar eigen hartenlust.

Sorry maar hier begrijp ik niets van, dus ik koop een toestel dat ik tussen m'n PC en bbox3 steek en dat zou het probleem oplossen?

edit: Heb je mss een voorbeeld van het "routertje" dat ik zou moeten kopen? Want zoals ik het nu begrijp moet ik mijn inkomende verbinding laten gaan door de router en dan deze opsplitsen naar PC en bbox3? Zodat mijn PC een verbinding via de router krijgt ipv de bbox3? Is dat de oplossing? Of ben ik fout? Ik wil deze oplossing zeker proberen :O

edit2: Ik denk dat ik het al iets beter gebruik, dus ik gebruik de bbox3 als modem die de verbinding doorstuurt naar een andere router die ik erop aansluit (dat is dan het gegeven PPPOE pass-through dat ik in de settings van de bbox3 moet regelen?) en vervolgens sluit ik mijn toestellen met kabel aan op de modem die er tussen zit? Een voorbeeld van een goedkope setup/router zou leuk zijn want ik ben hier niet helemaal in thuis 🙂 Kan ik die PPPOE passthrough doen met mijn user login en psw die ik gebruik om via browser in te loggen op mijn modem? Want bij Scarlet krijg ik heel moeilijk extra gegevens.
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn

Ze komen langs? Amai, bij mij versturen ze er ene maar ik ben er 95% zeker van dat ik opnieuw een technicolor ga krijgen.
waarom niet je passeert/omzeilt (passtrough) als het ware door je bbox3 van technicolor(deze geeft trouwens het probleem) om een eigen internetconnectie te maken via de pppoe die je maakt in je router, dus je bbox3 komt er voor niks meer tussen enkel als het ware om alss modem op je vdsl(adsl) lijn te geraken.
NB: je kan trouwens gelijkaardig een pppoe internetconnectie maken, ook via je pc die dan direct een internetverbinding maakt.
Het aantal pppoe connecties die je maakt is ook beperkt maar normaal zou je er twee tegelijkertijd moeten kunnen maken, waarvan je bbox er al ene gemaakt heeft.

Reageer