tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 14 / 17
Oke dank je wel RobrechtB
Hopende op beterschap.
Hopende op beterschap.
Ook al 5 tal dagen onstabiel internet, speedtests varieren tijdens de test en schommelen tussen de 15 en 100 Mbps, das toch ook niet meer normaal...... moet steeds de modem resetten en dan gaat het weer even goed.
sebiet smijt ik alles buiten Martin
Ik hoop voor u dat het onstabiel internet en de speedtest schommelingen dan wel aan je bbox3/T liggen, want anders zal de bbox3/S daar niet veel bij helpen of wel een beetje in die zin mss dat je de vdsl lijn parameters gaat kunnen uitlezen met het sagemtool, wat ik nu ook niet kan met mijn bbox3/T
NB: Hopelijk wordt het allemaal beter in de toekomst met hun Nokia modem, waar ze nu testen mee aan het doen zijn op supervectoring 35B 😉
Ja we gaan afwachten he, het ene staat misschien los van het andere, samenloop van omstandigheden? (door spinah errors ?)
wie weet.... Hopelijk beter dan wat het nu is.
PS : Iemand die weet of we de oude modem moeten ingeven in UPS punt of niet ?
wie weet.... Hopelijk beter dan wat het nu is.
PS : Iemand die weet of we de oude modem moeten ingeven in UPS punt of niet ?
Beste,
Heb nu al drie b-box3 opgestuurd gekregen, maar altijd de verkeerde .
Mss kan ik via deze weg de juiste krijgen.
Ik heb een xbox dus geen andere weg mogelijk.
bedankt
Heb nu al drie b-box3 opgestuurd gekregen, maar altijd de verkeerde .
Mss kan ik via deze weg de juiste krijgen.
Ik heb een xbox dus geen andere weg mogelijk.
bedankt
ik heb ook problemen met Playstation, heb een pm gestuurd hopelijk wordt het snel beantwoord
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/pppoe-gegevens-en-skynet-gegevens-nat-type-26414
-Inloggen met PPPoE
-User ID en paswoord ingeven
-Alles automatisch, geen proxy gebruiken
-Testen en klaar!
Na dit te overlopen heb ik nu NAT-type 1 zelf met technicolor-modem
Ik heb vandaag opnieuw een nieuwe modem toegestuurd gekregen van Proximus.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.
Deze zou nu moeten werken...Laat ons hopen...Ik ben momenteel met mijn X-Box nog niet uitgevallen.
Een bbox3 van sagemcom ipv een technicolor bedoel je.
Ik heb een nieuwe modem ontvangen. Even voor de zekerheid. De modem van sagemcom noemt B-Box 3 V+?
Dat is er al ene met Dect aan boord dan, ik wist niet dat prox deze ook al aan particulieren aan het uitdelen waren?
Hey KimB,
Worden er nu altijd bbox3V+/S ipv de gewone bbox3/S geleverd in en omruiling
mvg,
Martin
Worden er nu altijd bbox3V+/S ipv de gewone bbox3/S geleverd in en omruiling
mvg,
Martin
Ik heb een fix gevonden voor de PS4.
Normaal gesproken als je met je PPPoE UserID inlogged bij network settings LAN cable krijg je NAT type 1 en is er geen sprake meer van network troubleshooting.
Normaal gesproken als je met je PPPoE UserID inlogged bij network settings LAN cable krijg je NAT type 1 en is er geen sprake meer van network troubleshooting.
Heb het probleem ook opgelost dmv pppoe.
Een vriend van mij daarentegen heeft dit ook geprobeerd maar had eerst zijn pppoe wachtwoord verandert via myproximus. Maar hij kan nu niet inloggen met dat wachtwoord. Ik heb hem gezegd dat hij dan het wachtwoord ook misschien in de modem zelf moest aanpassen, maar dit zorgt er dan voor dat de internetverbinding van de modem niet meer werkt.
Iemand enig idee welke stappen hij kan nemen?
Een vriend van mij daarentegen heeft dit ook geprobeerd maar had eerst zijn pppoe wachtwoord verandert via myproximus. Maar hij kan nu niet inloggen met dat wachtwoord. Ik heb hem gezegd dat hij dan het wachtwoord ook misschien in de modem zelf moest aanpassen, maar dit zorgt er dan voor dat de internetverbinding van de modem niet meer werkt.
Iemand enig idee welke stappen hij kan nemen?
Ik zou voor alle zekerheid de modem eerst eens heropstarten door zijn netspanning 5 seconden te onderbreken en als jet nog niet lukt een rest doen door het verzonken knopje achteraan in te drukken tot er leds doven vooraan en dan knopje lossen en volledig laten opstarten dan zal het nieuwe pppoe login en paswoord vanzelf er ongeladen worden.
Maar probeer eerst een herstart want bij een reset zal je wel zaken of instellingen die eventueel zelf zou veranderd hebben in de bbox opnieuw moeten invoeren na een reset niet na ee nherstart.
Pas op : bij sommige internet abonnementen is er maar Ă©Ă©n 1 pppoe sessie mogelijk dus als je er al Ă©Ă©n gemaakt hebt op je PS4 dan zal het ook niet meer lukken om er ene op te bouwen in je bbbox of andersom als de bbox zijn pppoe sessie gemaakt heeft wat normaal altijd het geval is want anders zou je geen internetverbinding meer hebben, dan kan je geen ppppoe sessie meer maken op je Ps4
Maar probeer eerst een herstart want bij een reset zal je wel zaken of instellingen die eventueel zelf zou veranderd hebben in de bbox opnieuw moeten invoeren na een reset niet na ee nherstart.
Pas op : bij sommige internet abonnementen is er maar Ă©Ă©n 1 pppoe sessie mogelijk dus als je er al Ă©Ă©n gemaakt hebt op je PS4 dan zal het ook niet meer lukken om er ene op te bouwen in je bbbox of andersom als de bbox zijn pppoe sessie gemaakt heeft wat normaal altijd het geval is want anders zou je geen internetverbinding meer hebben, dan kan je geen ppppoe sessie meer maken op je Ps4
Hallo hoe kan ik de modem sinds een week veranderen, ik kan niet met de xbox afspelen. Ik leef het Eupen kan helaas niet goed zijn Frans of Vlaams moet werken met google vertaler kan alleen Duits Daarom sorry of fouten in de tekst zijn.
Beste,
Hoe kan ik mijn PPPoE weer terugvinden? en is die nog steeds hetzelfde al sinds ik klant ben geworden?
Nog een vraag daarbij is hoe kan ik zulke nieuwe modem voor Destiny 2 aanvragen? ik heb die echt ndig want die errors hangen mijn keel uit!
Hoe kan ik mijn PPPoE weer terugvinden? en is die nog steeds hetzelfde al sinds ik klant ben geworden?
Nog een vraag daarbij is hoe kan ik zulke nieuwe modem voor Destiny 2 aanvragen? ik heb die echt ndig want die errors hangen mijn keel uit!
Beste,
Ik heb ook problemen met cabbage, en andere destiny 2 netwerk moeilijkheden.
Heb zelf ook een bbox3
Hierboven stond een link om een privé bericht te sturen, is dat om een aanvraag voor een omruiling voor zo saghem..ish modem?
Mvg
Ecto
Ik heb ook problemen met cabbage, en andere destiny 2 netwerk moeilijkheden.
Heb zelf ook een bbox3
Hierboven stond een link om een privé bericht te sturen, is dat om een aanvraag voor een omruiling voor zo saghem..ish modem?
Mvg
Ecto
Zelfde probleem hier. Leuk, zo'n pre-order doen en niet kunnen spelen.
Heb het ook gepreorderd en wou nu in de beta al wat spelen maar jammer genoeg gaat het niet. heb een grotere conversatie gevonden hierover maar op de franse proximus site. https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088. maar geen nederlandse. daarmee dat ik deze start. hoe kunnen we deze laten zien door mensen van Proximus?
Beste,
Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?
Mvg
Ecto
Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?
Mvg
Ecto
Zag het ook, heb voor alle zekerheid op de Franse ook maar gereageerd. Van wat ik kan lezen ligt het probleem bij Technicolor modems? Ben benieuwd naar, en hoop op een snelle fix...
Done!
Ik verwijs ook graag nog eens naar het topic van onze Franstalige landgenoten die met hetzelfde probleem zitten:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088
Ik verwijs ook graag nog eens naar het topic van onze Franstalige landgenoten die met hetzelfde probleem zitten:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....
Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?
Bedankt
CB
Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?
Bedankt
CB
Heb zowel de link van deze topic, de franstalige topic en de topic op het Bungie forum meegestuurd. Bedankt voor de tip!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.