Beantwoord

Belkrediet

  • 28 February 2018
  • 10 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 1
Op 21 februari l.l. 500 punten ingeruild voor 60 gratis belminuten. Dat ging al moeilijk: moest van chat andere browser proberen (sic). OK, lukte. Maar op 25/2 : punten van saldo afgetrokken, maar overdracht minuten nog "in uitvoering" en minuten nog niet in lijst. Bellen met vast naar vast toestel tijdens kantooruren staan onder "Uw getrouwheidsprogramma" maar worden wel aangerekend. Bel met klantendienst op 26/2 rond negen uur: belofte dat het binnen 48 uur in orde zal zijn. Nu woensdagavond 28/2 22.36 toestand nog hetzelfde. Hallo Kafka?
Is er een medewerker die dit wél in orde kan brengen?
Roger Horemans 014450016
icon

Beste antwoord door FreyaVR 6 March 2018, 14:06

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, hier werd ondertussen op 02/03 een dossier voor opgemaakt. We dienen dit nu verder af te wachten. Groetjes Freya
Reputatie 1
Juist, ik heb vorige vrijdagochtend het klantennummer gebeld, een dossier zou worden aangelegd en mij werd beloofd dat ik binnen 3 à 5 werkdagen zou worden teruggebeld, dat is dus tussen as. donderdag en volgende maandag. Ik wacht dus inderdaad (met niet echt veel vertrouwen) af. In elk geval dank voor je antwoord Freya.
Roger
Reputatie 1
Vandaag 14 maart 2018 alles in orde en krijg onterecht betaalde gesprekken nog terug ook. Het heeft wel wat lang geduurd, maar ik ben tevreden.
Roger Horemans
Reputatie 6
Badge +3
Dag Roger,
Er zijn 2 creditnota's opgemaakt - 3,16 & - 6,32 EUR
Hiermee zijn iets meer dan 60 minuten gecrediteerd, > normaal vind men dit terug onder "uw trouw beloond". onder verbruik op de factuur.
Nog resterend te betalen voor de laatste factuur 6830144547 > 42,48 EUR
Hopelijk is hiermee de zaak opgelost.
Mvg. Wilfried
Reputatie 1
Helaas is er van mijn factuur niets afgegaan en heb ik van die €3,16 en €6,32 dus niets gezien: het oorspronkelijke bedrag (€51,96) ging van mijn rekening, de creditnota's werden er niet afgetrokken.
Kan dat nog verholpen worden?
Dank bij voorbaat.
Roger Horemans
Dat is dus wat ik bedoel met:het is beantwoord, maar totaal niet opgelost.
Blijf bellen naar 0800 22 800 facturatie, Voltaire2, tot het opgelost geraakt. Ik spreek helaas uit ervaring.
Reputatie 1
Zal ik doen, Orion, maar ik wacht even op een eventuele reactie van een support medewerker op dit forum.
Succes ermee dan! :-))
Reputatie 1
Dank je.
Reputatie 1
OK, in orde, €9, 48 op mijn rekening gestort.

Reageer