Beantwoord

Bbox 3 niet geleverd

  • 29 December 2017
  • 13 reacties
  • 370 Bekeken

Dinsdag 26 december ll. bestelden we een b box 3 in het Proximus centrum, Bondgenotenlaan, 3000 Leuven.
Door de bediende werd beloofd dat de b box 3 op 28 december 2017 door B post zou geleverd worden. We ontvingen langs de post een formulier met bevestiging van deze datum.
Vandaag 29 december is de levering nog steeds niet gebeurd. Wanneer kunnen we die dan wel verwachten?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 January 2018, 09:09

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Odette, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk voor je na. Groeten, Charlotte.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
4 uur later heb nog geen antwoord ontvangen.

Odette
Reputatie 6
Badge +3
Dit order staat op uitvoering, kan elk moment zijn. Groeten. Jan
Mijn vraag is: werd het pakket reeds verstuurd?

Odette
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag/ werd het pakket reeds verstuurd?
Dinsdag 26 december ll. bestelden we een b box 3 in het Proximus centrum, Bondgenotenlaan, 3000 Leuven.
Door de bediende werd beloofd dat de b box 3 op 28 december 2017 door B post zou geleverd worden. We ontvingen langs de post een formulier met bevestiging van deze datum.
Vandaag 29 december is de levering nog steeds niet gebeurd. Wanneer kunnen we die dan wel verwachten?


Je mag al spijt hebben dat je voor Proximus hebt gekozen. Internet trekt op niets, tv blokkeert om de 5 stappen en als je iemand zoekt om u te helpen zal je lang mogen zoeken... de meeste medewerkers van proximus hebben thuis zelf Telenet. Zegt genoeg. Wij stappen na jarenlang trouwe klant te zijn ook op.

Ik heb zelf jarenlang voor Proximus gewerkt, toen was er nog kwaliteit en goede service. Helaas is het verdwenen...

Happy New Year

groetjes,
Ter info:
vandaag kan je alleen op 0800 22 800 voor technische problemen terecht en op zondag en officiële feestdagen wordt er niet gereageerd op het forum door iemand van Proximus.
NB: Je kunt wel via online mail je klacht/vraag doorsturen
surf naar > contacteer onze klantendienst

@Marie Mertens
als je problemen niet opgelost geraken met internet en tv kan je altijd gratis een happyhouse technieker aanvragen en dit kun zelf aanvragen zie > http://proximus.be/happyhouse

zie ook > problemen met internet en TV
Reputatie 6
Badge +3
Odette, het pakket is inderdaad onderweg. Groeten. jan
Vandaag geen Proximus pakket ontvangen. B-post is nochtans al langs geweest.
Badge +4
Het is niet de gewone postbode die dit mee heeft, wel iemand met een auto die dit brengt.
Ter info:
vandaag kan je alleen op 0800 22 800 voor technische problemen terecht en op zondag en officiële feestdagen wordt er niet gereageerd op het forum door iemand van Proximus.
NB: Je kunt wel via online mail je klacht/vraag doorsturen
surf naar > contacteer onze klantendienst

@Marie Mertens
als je problemen niet opgelost geraken met internet en tv kan je altijd gratis een happyhouse technieker aanvragen en dit kun zelf aanvragen zie > http://proximus.be/happyhouse

zie ook > problemen met internet en TV


Beste Martin,

Dat is een poos geleden gebeurd. De technieker beloofde ons om een collega te sturen die het probleem kan oplossen, maar dat is helaas nooit gebeurd. Op 7 december maakt men een dossier aan en werd beloofd ons de dag nadien te contacteren voor een afspraak, jammer genoeg is dat ook nooit gebeurd... tal van telefoons later (vandaag dus) heb ik een zeker Karen aan de lijn gehad en zij heeft een nieuw dossier opgemaakt + een CN voor mijn gsm-factuur waar ik voor mijn favoriete app bijna 50€ ben aangerekend! Dus bij deze een dikke merci aan Karen om te doen wat haar collega’s al lang hadden moeten doen.

Mvg
Marie
Wat een discussie hierboven. Dit heeft niets te maken met mijn bestelde b-box 3, die trouwens vandaag is toegekomen.
Dank u Proximus. Nu nog installeren ....
Ja een forum hé 😉

Reageer