Beantwoord

BBC First in Entertainment NL en Multi NL?

  • 13 October 2016
  • 49 reacties
  • 1740 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Vanaf maandag zou BBC First bij Proximus TV komen. Alleen is hierover weinig bekend. Komt deze zender in de boeketten Entertainment NL en Multi NL? En in HD?

Bedankt voor een antwoord!
icon

Beste antwoord door Wim 17 October 2016, 10:35

Bekijk origineel

49 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Niet hetzelfde menu: zie bijlage. Welke decoder/software/interface heb je?
Reputatie 2
Badge
Juist naar de helpdesk gebeld ik moest de decorder stroomkabel uit trekken en enkele minuten erna terug in steken ben eens benieuwd nu
Reputatie 2
Badge
De TV is terug opgestart en ik heb terug de ok knop ingedrukt ik nog steeds hetzelfde zoals op deze afbeelding dus ik vind nergens de knop OPTIES terug voor de ondertiteling aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +6
ik denk dat jij nog met een oude software zit op uw decoder. waarschijnlijk heeft die deze optie niet
Dat denk ik dus ook.
Reputatie 2
Badge
Ik heb eens gezien onderaan de decorder wat blijkt dat ik een v4 decorder heb.
Reputatie 3
maar dan nog ... de decoder moet de instelling van ondertitels onthouden.
Ofwel dient het standaard aan te staan!
Reputatie 2
Badge
deze decorder heb ik dus moet toch zeggen dat ze op de technische dienst bij jullie heel weinig weten dit is door zelfopzoeking v4 gaat dus niet of wel ??
Reputatie 7
Badge +6
Die decoder software heeft die 'optie' niet zeker, maar daar zal iemand met het zelfde type decoder of een medewerker hier uitsluitsel moeten in brengen.
Reputatie 7
Badge +6
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/hoe-krijgt-u-ondertitels-op-uw-tv-scherm.html
Reputatie 7
Badge +4
Op de V4 decoder is de ondertitteling via 'opties' helaas nog niet mogelijk, dit zal wel mogelijk worden op het moment van de nieuwe software release ,de nieuwe software op V4 is voorzien voor het einde van dit jaar / begin volgend jaar.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 7
Badge +6
Raadsel opgelost. bedankt voor de snelle respons, SamuelD
Reputatie 2
Badge
Woensdag heb ik een v5 dus woensdag eens proberen op de nieuwe.
Reputatie 3
Doe zoals op BBC First.
Geeft de nederlandstalige ondertitels gewoon standaard door !
Reputatie 7
Badge +2
Is het normaal dat ik BBC First niet heb in mijn zenderlijst, terwijl ik wel het multiboeket heb? Enkel FOX staat in de lijst.
Reputatie 2
Badge
BBC First krijg ik ook niet weet zelfs niet eens welk kanaal
Reputatie 7
Badge +6
Is het normaal dat ik BBC First niet heb in mijn zenderlijst, terwijl ik wel het multiboeket heb? Enkel FOX staat in de lijst.
Dat BBC First niet in het multiboeket zou zitten, vind ik toch zeer spijtig.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is inderdaad zeer spijtig en zal wel te maken hebben om klanten sneller over de brug te krijgen voor Entertainement Channels NL. Ik ben vooral geïnteresseerd in cultuur, film en series. Die Entertainment Channels NL bevat voor mij vooral te veel eindeloze Discovery kanalen. Hun programma's zie je ook op veel andere zenders zoals TLC en Discovery Channel zelf. AMC, Sundance, Fox en BBC First zijn wel goed. Hadden ze Brava en Mezzo Live in dat pakket gestopt, dan was ik onmiddellijk gewonnen voor het nieuwe pakket.
Reputatie 2
Badge
Voor 1 zender 10 euro extra gaan betalen is ook te gek.
Moest die zender bv zitten in het pakket Movies en Series pas zou beter zijn dat is veel beter.
Tele Melody bv die zit in het franse Multiboeket in het Vlaamse niet een waardige vervanger zou bv 192 Tv zijn uit Nederland.
Reputatie 1
bbc first zit niet in Multi nl
wat een klinklare zever is dat en nogthans zit entertainement in Multi
begrijpen wie begrijpen kan
Reputatie 4
Badge +1
Weet Proximus het zelf nog wel?
Nu krijg ik een persoonlijke mail alsof BBC First in het multi-boeket zou zitten. En dat ik er een nieuwe serie op zou kunnen volgen.
Nogmaals een fout in hun nieuwsbrief 😞
Reputatie 7
Badge +2
Weet Proximus het zelf nog wel?
Nu krijg ik een persoonlijke mail alsof BBC First in het multi-boeket zou zitten. En dat ik er een nieuwe serie op zou kunnen volgen.
Nogmaals een fout in hun nieuwsbrief :(


Die nieuwsbrief spreekt helemaal niet over het "multi-boeket" maar over de tv-bundel "Entertainment Channels NL". Die heeft niets te maken met het vroegere multi-boeket. Het kan misschien verwarrend zijn voor u als klant, maar de benaming van de TV bundel klopt wel. En als u niet bent overgegaan op Tuttimus, dan zit BBC First helaas niet in uw pakket.

De informatie in de nieuwsbrief klopt dus wel degelijk en zal ook wel als doel hebben om klanten die nog niet overstapten warm te maken om over te gaan naar Tuttimus.
Reputatie 4
Badge +1
Ziehier een printscreen uit de nieuwsbrief:



Er staat toch duidelijk "In je tv optie - multi".
Ik heb nog steeds het multi boeket en BBC First zit er niet in, dus volgens mij weer een vergissing 😞
Reputatie 7
Badge +2
Ziehier een printscreen uit de nieuwsbrief:



Er staat toch duidelijk "In je tv optie - multi".
Ik heb nog steeds het multi boeket en BBC First zit er niet in, dus volgens mij weer een vergissing :(
Reputatie 7
Badge +2
Het staat er bij u inderdaad anders in. Dat is fout en inderdad misleidend. Ja kan altijd officieel een klacht indienen.

Reageer