Beantwoord

BBC First in Entertainment NL en Multi NL?

  • 13 October 2016
  • 49 reacties
  • 1740 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Vanaf maandag zou BBC First bij Proximus TV komen. Alleen is hierover weinig bekend. Komt deze zender in de boeketten Entertainment NL en Multi NL? En in HD?

Bedankt voor een antwoord!
icon

Beste antwoord door Wim 17 October 2016, 10:35

Bekijk origineel

49 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik denk dat BBC First wel in Entertainment NL en Multi NL zal zitten en hopelijk in HD maar dat is nog koffie dik kijken, we zullen waarschijnlijk het pas maandag weten.
Op welk kanaal die zender te vinden zal zijn is nog onbekend.
Reputatie 7
Badge +6
We hebben een mail gekregen dat Fox HD wordt toegevoegd aan het boeket Entertainment NL. Er werd met geen woord gerept over het toevoegen van BBC First aan dat boeket. Je kunt niet zeggen dat Proximus het niet spannend houdt. :8
Reputatie 7
Badge +6
Net bericht gekregen via Twitter dat er nog geen datum geweten is voor BBC First. Niet wat ze een tijdje geleden zeiden, ook op Twitter. :?:?:?
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoor het al, het zal niet meer voor dit jaar zijn, we zullen al mogen blij zijn dat het in de loop van 2017 zal gebeuren, hopelijk niet eind 2017.
Aangezien ik ook digitale TV heb bij Telenet kan ik reeds enige tijd naar BBC First kijken.
Reputatie 7
Badge +2
Is hier nu al meer over bekend? Start BBC First ook vandaag bij PX en op welk kanaal?
Reputatie 7
Badge +6
Alle info vind je hier.
Reputatie 1
Alle info vind je hier.
JA maar wanneer komt het op tv ...want tot nu toe nog niks hoor
Vraagje Wim wat is in mijn geval de goedkoopste oplossing om FOX te ontvangen mijn klantnummer is 2192422
Heb nu internet start en het boeket natuur en tv replay+

Kost mij 15 euro per maand meer voor om FOX te hebben. Moet dan twee boeketten nemen dit kan toch niet?

grtt
Reputatie 7
Badge +3
Na 15u zou de nieuwe zender overal geactiveerd zijn.

Groeten

tina
Reputatie 4
Badge +1
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?
Reputatie 7
Badge +6
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?

Hier staat het op kanaal 220 en in HD.
Reputatie 7
Badge +6
Vraagje Wim wat is in mijn geval de goedkoopste oplossing om FOX te ontvangen mijn klantnummer is 2192422
Heb nu internet start en het boeket natuur en tv replay+

Kost mij 15 euro per maand meer voor om FOX te hebben. Moet dan twee boeketten nemen dit kan toch niet?

grtt


Patrick, ik ben Wim niet natuurlijk 😉 ), maar misschien is de bundel: Entertainment Channels iets voor u: alle Discovery zenders (dus ook ID, wat u al lang vraagt!), plus FOX, BBC Entertainment (met Nl ondertiteling nu), BBC First (hopelijk weldra met Nl ondertiteling): 9,95 €/maand.
Te 'bestellen' via MyProximus. Het boeket 'Nature and Discovery' wordt dan automatisch geannuleerd. Dus meerkost voor u: 4 €/m om ook Fox te hebben.
Dan valt wel M&S weg. Met M&S erbij is het wel nog + 5 €/m erbij.
Reputatie 2
Badge
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen
Reputatie 2
Badge
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?

Hier staat het op kanaal 220 en in HD.


Kanaal 220 is hier een franse zender geen BBC First
Reputatie 7
Badge +6
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen
Dat doen ze al: klik op OK: opties: ondertiteling: van 'none' naar 'NL' en bevestigen. Helaas wordt deze voorkeur nog niet bewaard en moet je elke keer dat je naar deze zender gaat die optie weer instellen.
Reputatie 3
Hetzelfde probleem hier.
Gewoon niet te doen. De tuner zou de instelling "ondertiteling" moeten onthouden. Dit is dus een grote software bug !!!!
Reputatie 2
Badge
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen
Dat doen ze al: klik op OK: opties: ondertiteling: van 'none' naar 'NL' en bevestigen. Helaas wordt deze voorkeur nog niet bewaard en moet je elke keer dat je naar deze zender gaat die optie weer instellen.


Beste Marleen ik ben naar 27 bbc entertainment nu ik klik op ok maar zie nergens geen opties bij staan ik zie enkel dit "samenvatting" , "pause", "opnemen" of "vergelijkbaar" klikken waar staat opties bij jou ???
Reputatie 7
Badge +6


Beste Marleen ik ben naar 27 bbc entertainment nu ik klik op ok maar zie nergens geen opties bij staan ik zie enkel dit "samenvatting" , "pause", "opnemen" of "vergelijkbaar" klikken waar staat opties bij jou ???

Een voorbeeld: Ik kijk nu naar Dr. Who: ik druk op OK: ik zie nu: pauzeren/Opnemen/serie opnemen/daaronder : OPTIES: OK: audiotaal/ONDERTITELS: van none naar NL/ BEVESTIGEN
Reputatie 2
Badge
Ik zit op de zender BBC Entertainment ik klik op ok maar ik zie geen opties verschijnen hoe zet ik die ondertitels aan aub waar staat OPTIES ?????
Reputatie 2
Badge
Dit is wat ik zie als ik op ok klik waat staat opties om nederlandse ondertitels aan te zetten bij BBC Entertainment.
Reputatie 2
Badge
Ik kijk nu naar Dr. Who: ik druk op OK, ik zie: pauzeren/opnemen/serie opnemen/OPTIES (helemaal onderaan): ok: audiotaal/ONDERTITELS: none /NL: BEVESTIGEN/annuleren.


Ik ook en als ik op ok klik dan zie ik hetgeen wat ik juis gefotografeerd heb
Reputatie 2
Badge
betaal jij voor een optie erbij ???
Reputatie 2
Badge
Ik bel naar storingen ze proximus tv
Reputatie 2
Badge
als jij ondertitels hebt moet ik dat ook kunnen en zien
Reputatie 3
ik denk dat jij nog met een oude software zit op uw decoder. waarschijnlijk heeft die deze optie niet

Reageer