Beantwoord

BBC First in Entertainment NL en Multi NL?

  • 13 October 2016
  • 49 reacties
  • 1740 Bekeken


Toon eerste bericht

49 reacties

Reputatie 2
Badge
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?

Hier staat het op kanaal 220 en in HD.


Kanaal 220 is hier een franse zender geen BBC First
Reputatie 7
Badge +6
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen
Dat doen ze al: klik op OK: opties: ondertiteling: van 'none' naar 'NL' en bevestigen. Helaas wordt deze voorkeur nog niet bewaard en moet je elke keer dat je naar deze zender gaat die optie weer instellen.
Reputatie 3
Hetzelfde probleem hier.
Gewoon niet te doen. De tuner zou de instelling "ondertiteling" moeten onthouden. Dit is dus een grote software bug !!!!
Reputatie 2
Badge
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen
Dat doen ze al: klik op OK: opties: ondertiteling: van 'none' naar 'NL' en bevestigen. Helaas wordt deze voorkeur nog niet bewaard en moet je elke keer dat je naar deze zender gaat die optie weer instellen.


Beste Marleen ik ben naar 27 bbc entertainment nu ik klik op ok maar zie nergens geen opties bij staan ik zie enkel dit "samenvatting" , "pause", "opnemen" of "vergelijkbaar" klikken waar staat opties bij jou ???
Reputatie 7
Badge +6


Beste Marleen ik ben naar 27 bbc entertainment nu ik klik op ok maar zie nergens geen opties bij staan ik zie enkel dit "samenvatting" , "pause", "opnemen" of "vergelijkbaar" klikken waar staat opties bij jou ???

Een voorbeeld: Ik kijk nu naar Dr. Who: ik druk op OK: ik zie nu: pauzeren/Opnemen/serie opnemen/daaronder : OPTIES: OK: audiotaal/ONDERTITELS: van none naar NL/ BEVESTIGEN
Reputatie 2
Badge
Ik zit op de zender BBC Entertainment ik klik op ok maar ik zie geen opties verschijnen hoe zet ik die ondertitels aan aub waar staat OPTIES ?????
Reputatie 2
Badge
Dit is wat ik zie als ik op ok klik waat staat opties om nederlandse ondertitels aan te zetten bij BBC Entertainment.
Reputatie 2
Badge
Ik kijk nu naar Dr. Who: ik druk op OK, ik zie: pauzeren/opnemen/serie opnemen/OPTIES (helemaal onderaan): ok: audiotaal/ONDERTITELS: none /NL: BEVESTIGEN/annuleren.


Ik ook en als ik op ok klik dan zie ik hetgeen wat ik juis gefotografeerd heb
Reputatie 2
Badge
betaal jij voor een optie erbij ???
Reputatie 2
Badge
Ik bel naar storingen ze proximus tv
Reputatie 2
Badge
als jij ondertitels hebt moet ik dat ook kunnen en zien
Reputatie 3
ik denk dat jij nog met een oude software zit op uw decoder. waarschijnlijk heeft die deze optie niet
Reputatie 7
Badge +6
Niet hetzelfde menu: zie bijlage. Welke decoder/software/interface heb je?
Reputatie 2
Badge
Juist naar de helpdesk gebeld ik moest de decorder stroomkabel uit trekken en enkele minuten erna terug in steken ben eens benieuwd nu
Reputatie 2
Badge
De TV is terug opgestart en ik heb terug de ok knop ingedrukt ik nog steeds hetzelfde zoals op deze afbeelding dus ik vind nergens de knop OPTIES terug voor de ondertiteling aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +6
ik denk dat jij nog met een oude software zit op uw decoder. waarschijnlijk heeft die deze optie niet
Dat denk ik dus ook.
Reputatie 2
Badge
Ik heb eens gezien onderaan de decorder wat blijkt dat ik een v4 decorder heb.
Reputatie 3
maar dan nog ... de decoder moet de instelling van ondertitels onthouden.
Ofwel dient het standaard aan te staan!
Reputatie 2
Badge
deze decorder heb ik dus moet toch zeggen dat ze op de technische dienst bij jullie heel weinig weten dit is door zelfopzoeking v4 gaat dus niet of wel ??
Reputatie 7
Badge +6
Die decoder software heeft die 'optie' niet zeker, maar daar zal iemand met het zelfde type decoder of een medewerker hier uitsluitsel moeten in brengen.
Reputatie 7
Badge +6
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/hoe-krijgt-u-ondertitels-op-uw-tv-scherm.html
Reputatie 7
Badge +4
Op de V4 decoder is de ondertitteling via 'opties' helaas nog niet mogelijk, dit zal wel mogelijk worden op het moment van de nieuwe software release ,de nieuwe software op V4 is voorzien voor het einde van dit jaar / begin volgend jaar.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 2
Badge
Woensdag heb ik een v5 dus woensdag eens proberen op de nieuwe.
Reputatie 3
Doe zoals op BBC First.
Geeft de nederlandstalige ondertitels gewoon standaard door !

Reageer