Beste antwoord door FreyaVR
Bekijk origineelAbonnement gsm
Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.
Dag NikWam,
Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Deze is opgezegd in een proximuswinkel in lokeren op 5/01/2018. Heb het document nog liggen.
Mvg Nico
Mvg Nico
Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.