Zwaar belogen en bedrogen door outsourcing klantendienstoperator

  • 6 November 2017
  • 0 reacties
  • 93 Bekeken

Er werd mij een vierde decoder beloofd door een operator van een of ander uitbestedingskantoor(bij drukte bij proximus zelf word je automatisch doorverbonden) . Totaal gefantaseerd verhaal werd mij op de mouw gespeld om welke reden mag God weten, maar was allang blij met de vierde decoder, want de limiet is 3 decoders per modem. Zou helemaal goed komen zei ze zelfs gratis want vier decoders kan immers niet. Niet dus , maar het is me wel telefonisch toegezegd, dus lijkt me dit rechtsgeldig en zou dit op de een of andere manier goedgemaakt moeten worden. Maar daar gaat het me allang niet meer om. Altijd goed geholpen geweest door het Proximus team, maar voel me nu wel een beetje aan mijn lot overgelaten . Heb nog mails laten sturen naar de operators die ik al aan de lijn had, om dit recht te zetten, want wss is nu een verkeerde operator berispt omdat ze bij proximus niet kunnen zien wie me belogen heeft. Het gesprek stond niet geregistreerd bij mijn account. Heb nu dus mijn telefoongegevens opgevraagd van de laatste maand en zal die doorgeven aan iemand die hopelijk kan achterhalen wie me "geholpen"heeft. Die verdiend geen job bij een klantendienst.

0 reacties

Geen reactie

Reageer