Beantwoord

Zuid-Afrika

  • 8 januari 2017
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb een mobilus s abonnement maar kan kennelijk niet bellen vanuit Zuid Afrika?
Weet er iemand of dit aan mijn abo ligt of aan mijn toestel?
icon

Beste antwoord door Wim 8 januari 2017, 10:09

Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Bekijk origineel

2 reacties

Wim,
Ondertussen met jouw hulp al een en ander kunnen uittesten.
Gsm staat goed ingesteld ( automatisch netwerk kiezen) maar kennelijk krijg ik toch geen beschikbare netwerken alhoewel hier verschillende beschikbare netwerken zijn ( centrum Johannesburg).
Stefan
Reputatie 7
Badge +6
Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,

Reageer